![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Olipas ollut kiireinen talkooväki, ku oli jo tehneet kaikki hommat ku me päästiin paikalle. Vietiin metsään toistakymmentä rastia joista yritetään myöhemmin pitää jonkun sortin harjoitusjuttu suunnistamisesta. Kaikki kiinnostuneet vois huuta HEP, niin voidaan mietiskellä järjestelyjä. Haettaisko rasteja pelkällä paperikartalla, käsigepsillä vai peräti läppärillä. Saa antaa ihan vapaasti ideoita. Melkeen kaik rastit on haettavissa melkein vakio maasturilla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Onkos niistä koordinaatit ylhäällä? oishan ihan hyvä treenata tota läppärinkin käyttöä
|
||||
|
||||
|
Olis kiinnostusta, mut ei gps-laitteita. Käsikartta on tuttu juttu, mut toisaalta just se läppärin käyttö olis mielenkiintosta nähdä/oppia käytännössä.
Oiskos mahollista jos joku tois sellasen läppärin jota vois kokeilla omassa autossa? |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
On niistä koordinaatit ylhäällä. Mulla ainakin on yks kone lainaan jos tarvetta löytyy. Eipä ne vanhat läppärit muutenkaan kovissa hinnan kiroissa ole, jos moisen autoon aikoo hankkia. |
|
|
|||
|
|||
|
paperikartta ja mönkijä,niin oon mukana harjoittelemassa,gps tai kannettava menee liian hienoksi ja ei toi kannettava tohon mönkkään oikein mahukkaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Täytyy yrittää jostain saada kunnon paperi suunnistuskartta, ku noi mein nykyset o vähä niin ja näin. Mut eiköhän jotain keksitä.
|
|
|
|||
|
|||
|
mulla on alueesta kunnon paperikartta
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
T: Jussi |
|
|
|||
|
|||
|
Tänään olisi mahdollista tulla ajelemaan Raision kallioille. Pete ajeluttaa omaa porukkaa mutta mukaan lienee mahtuu muitakin.
Aloitellaan puolilta päivin, itse tosin alan jo tekemään lähtöä joten klo 11 olen viimeistään paikalla. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
Moro...
Kysyin itsekin tätä ajankohtaa Peteltä viime sunnuntaina. Hän oli sitä mieltä että menee yli joulun joka tapauksessa, nyt lähti suunnistusjengi Anttolaan (kun on näin loistava kelikin) ja sitten onkin jo joulu ja lahjojen ostokiireitä.
Tänne varmaan tulee tieto kun on jotain päätetty. |
|
|
||||
|
||||
|
Huomenna 17.12 ollaan menossa kahden auton voimin kolistelemaan kallioita. Ajatus oli kymmene kulmilla olla portilla. Olisko muita halukkaita?. 3 kulmil olis viimeistään tarkootus lopetella.
|
|
|
||||
|
||||
|
Peehananpeehana teijän varoitusaikojenne kans
![]() Huomiseks jo sovittu muuta puuhaa.
|
|||
|
|||
|
Tottahan sitä vois tullakin jos joulu valmistelulta kerkeis
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
muuten vois mönkäl tulla ajelemaan mut on luvannu niin vetistä keliä ettei kellään oo hauskaa
ja vähän äkkii taas tuli tää varotus
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offroad: Oriveden seutu | milsim | Tapahtumat | 50 | 05.04.2016 22:06 |
| Salon seutu&ympäristö | vexxi | Tapahtumat | 992 | 23.08.2012 06:15 |
| Kyytiä tarviis pk-seutu (tai MLÄ) - Turun suunta | pee | Chit-Chat | 0 | 27.11.2008 21:27 |
| Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai | rairai | Tapahtumat | 3 | 08.08.2006 15:25 |
| Porin seutu? | Ahis | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.11.2005 21:02 |