![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ihan vaan mielenkiinnosta....toi pajeronkin etupää...että vaikka sinne jäykemmät vääntösauvajouset tuliskin, sekä korotusta muutoinkin niin ei taida todelliset joustot lisääntyä juurikaan? Ajattelin vaan, että alkaako ahistaan liikevarat tukivarsissa (rajoittimet?)? Sekä iskareiden todelliset liikeradat (sen minkä ulosjoustossa pitkällä iskarilla voittaa niin sen menettää sisäänjoustossa kun iskareiden kiinnikkeet on rajoitetun etäisyyden päässä toisistaan?)? Mutta toki mahtuu isommat pyörät pyörimään...vai oonko ihan hakoteillä? Mitenkähän ohjauksen toimiminen/kuluminen kun korottaa jousitusta? Toivottavasti kestää pitempää mitä jossain muissa vääntösauvavehkeissä....=( -- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Patrollin 3.3 vapari kone+laatikot ym.palikkaa | jeppe__ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 29.05.2007 21:34 |
Palikkaa ruåtsista | ari | Linkit | 0 | 13.03.2007 21:28 |
RR:ään palikkaa | mch | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.03.2006 07:35 |
Alumiini koreja Bj ja Jeep ym ym kivaa palikkaa... | MakeO | Linkit | 2 | 09.04.2005 17:12 |
Hj korin alle palikkaa?! | nuppi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.09.2004 14:05 |