Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.04.2004, 17:08
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Ihan vaan mielenkiinnosta....toi pajeronkin etupää...että vaikka sinne jäykemmät vääntösauvajouset tuliskin, sekä korotusta muutoinkin niin ei taida todelliset joustot lisääntyä juurikaan? Ajattelin vaan, että alkaako ahistaan liikevarat tukivarsissa (rajoittimet?)?

Sekä iskareiden todelliset liikeradat (sen minkä ulosjoustossa pitkällä iskarilla voittaa niin sen menettää sisäänjoustossa kun iskareiden kiinnikkeet on rajoitetun etäisyyden päässä toisistaan?)? Mutta toki mahtuu isommat pyörät pyörimään...vai oonko ihan hakoteillä? Mitenkähän ohjauksen toimiminen/kuluminen kun korottaa jousitusta? Toivottavasti kestää pitempää mitä jossain muissa vääntösauvavehkeissä....=(

-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Patrollin 3.3 vapari kone+laatikot ym.palikkaa jeppe__ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 29.05.2007 21:34
Palikkaa ruåtsista ari Linkit 0 13.03.2007 21:28
RR:ään palikkaa mch Tekniikka & Jutustelu 7 08.03.2006 07:35
Alumiini koreja Bj ja Jeep ym ym kivaa palikkaa... MakeO Linkit 2 09.04.2005 17:12
Hj korin alle palikkaa?! nuppi Tekniikka & Jutustelu 4 15.09.2004 14:05


Sivu luotu: 13:53 (GMT +2).