Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Äänestyksen tulos: Miksei suunnistus cup kiinnosta?
Kiinostaapas, mukana karkeloissa! 71 40,80%
Säännöt liian tiukkoja 13 7,47%
Kisaaminen liian kallista 42 24,14%
Välivuosi/muu tauko 26 14,94%
Ei ole sopivaa kalustoa 24 13,79%
Kilpailu liian kovaa, ei voi ajella rennosti 20 11,49%
Muu syy, kerro alle. 15 8,62%
Monivalintaäänestys. Äänestäneitä: 174. Et voi äänestää tässä äänestyksessä.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.11.2011, 22:30
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Suunistus on kuningaslaji...


Trial on auton särkemistä enemmän kuin kilvanajoa. En halua autosta perunasäkin näköistä reuhkaa...

Crossi on kiva katella mutta liian vauhdikasta tämmöiselle hitaalle kiiruhtajalle.

Ajellaan siis suunnistusta...

Tottakai tulevalla kaudella mukana.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.11.2011, 22:31
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

muu syy:

ei oo vaan kerennyt oikein mihinkään...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.11.2011, 21:38
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 Näytä viesti
Trial on auton särkemistä enemmän kuin kilvanajoa. En halua autosta perunasäkin näköistä reuhkaa...

Hieman olisin erimieltä tuon kommentin kanssa, mutta kaikilla meillähän on oma mielipide.....onneks


Sunnistus cuppia pari vuotta kierrettiin Modissa, mutta sit ei enään jaksanu ylläpitää kalustoa. Eli aikapaljon tuppas kalusto kärsiin kun yritti pysyä siellä korkeimmassa kärjessä. Sit vaan jossain vaiheessa todettiin, että ei kannata väkisin repiä, jos homma ei tunnu mieluiselta.

Sen jälkeen ollaanki ajettu kai 2 kisaa hieman eri kokoonpanolla ja autolla, eli pidetty hauskaa silloin, kun ollaan sopivasti ehditty.

Nyt tosin alustavissa suunnitelmissa lähtee ajeleen talvikisa ja taas eri autolla, kuin aimmin......tosin siitä yden talvikisan "kokeilusta" se cuppi sarjan kilpaileminen viimekskin alkoi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.11.2011, 21:46
Late:n Avatar
Late Late ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.06.04
Sijainti: Helsinki, Finland
Viestit: 743
Perusasetus

Minä näen suurimpana esteenä kustannukset.
Niistä lähinnä kuljetuskaluston vuokra/osto.
Kisat kun tuppaa olemaan aikas kaukana täältä Helsingistä nähden.
Ei se ajomatka kisapaikoille vielä mitään, mutta jos auto hajoaa, niin sen kotiin saaminen...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.11.2011, 21:50
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Muutamia kisoja sekä trialia ja suunnistusta katsojana äimistelleenä mieluummin osallistun suunnistukseen niin saa ajaa huomattavasti enemmän.

Yleensä suunnistuksessa on paljon rasteja haettavissa hieman rakennetulla kalustolla mutta trialissa oisin ainakin Raision viime kisassa ja Ahveniston radalla saanut auton siihen kuntoon et ois voinu kiukuttaa. Siis mikäli ois ajanu enempi ku ensimmäisen portin yli.

Jos aika ja rahat riittää niin suunnistusta yhden tai kaks kisaa kaudella 2012 suunnitelmissa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.11.2011, 22:51
akiky:n Avatar
akiky akiky ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 30.01.08
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 364
Perusasetus

Suunnistuksessa parastahan on että sinne voi lähteä vaikka täysin vakiolla maasturilla. Eihän sillä mitään kilpaa voita, eikä pärjää muutenkaan, mutta kivaa voi pitää silti. Onse kuitenkin ihan erilaista kun safareilla, kun on jotain päämäärää siinä mehtässä harhailussa. Ja saapi omaan tahtiin kulkea.
__________________
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.11.2011, 16:36
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Jos tarpeeksi lähistöllä on kisoja että ei tarvitse puolta suomea ajaa päivän kisojen takia niin mikä ettei. Nimittäin ajokunnoton auto on hankala saada sama matka takaisin ja voi vitutus olla aika huipussaan siinä vaiheessa.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.11.2011, 20:48
FunJam:n Avatar
FunJam FunJam ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 01.11.07
Sijainti: vantaa, Finland.
Viestit: 806
Perusasetus

Kyllähän kiinnostaisi, mutta kun kiinnostaa niin moni muukin asia, ettei tahdo perheellisellä rahkeet (raha/aika) riittää joka paikkaan. Kartturina olemisessa on tosin se hyvä puoli, ettei mene välttämättä kuin kisa viikonloppu aikaa. Kuskilla yleensä jokunen ilta valmistelua, kisaviikonloppu ja sen jälkeen useampi ilta/euro kun katiskaa harsitaan taas kasaan. Riippuen tietysti paljonko katiskaa onnistuu särkemään. Ymmärtääkseni usein kuski myös maksaa viulut, eli osallistumismaksut, ruuat x määrä henkilöille ja polttoaineet kisaautoon ja kuljetuskalustoon toiselle puolelle suomea. Näistä äkkiä kertyykin sitten jo sellainen määrä rahaa, että emäntä alkaa kyselemään sen perheelle luvatun loma reissun perään..

Elämä se on valintoja täynnä. Lupaan, että jos vielä joskus olen poikamies, niin ajan kauden suunnistusta!

Ja ennen kuin joku ehtii tarjoamaan apua siihen asiaan, niin totean, ettei tarvitse
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing

Ajoneuvojen loppukäyttäjä..

Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76

Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.11.2011, 22:13
samw samw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.08
Sijainti: pernaja
Viestit: 390
Perusasetus

??


Mikä ihmeen vaihtoehto tossa äänestyksessä on, liian kova kilpailu, ei voi ajella rennosti. On kyllä ihan varmasti mahdollista ajella siellä mettässä just niin rentona ku vaan penkillä pysyy eikä valu jalkatilaan. Jos muut painaa sata lasissa niin antakaa painaa.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 11.11.2011, 22:24
junnu78:n Avatar
junnu78 junnu78 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.03.06
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 2.782
Perusasetus

kumpaakin ajaneena ja kumpaakin, sekä trialia ja suunnistusta ajavana/apparina tulemaan olevana, voin sanoa, että kumpaakin saa aina laittaa ja rakentaa. se on harrastus, ei siitä ajasta ja rahasta voi kiukutella. yksi parhaimpia kisa muistoja on just tuo lapland trophy 2007. olihan paljon autoja ja kömpijöitä, hieno oli kisa ja maisemat. ei tää laji mihinkään katoa! mun mielestä toi safari luokka, mikä oli jo juuri tuola 2007 lapin kisassa kannattaa ottaa mukaan, vaikka ne onkin mukamas on sielä tiellä ja mukamas haittana, kun kilpaa ajetaan niin joka tapauksessa ne on hyvä lisä, mikä tuo uusia kilpailijoita... täähän taas oli vaan mun mielipide joka tapauksessa 2012 nähdään taas heinolan ja anttolan jälkeen
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
kisat, osallistuja määrät, suunnistus, suunnistus kisat


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Renkaat Suunnistuksen Stanu luokkaan tilattu landy Tekniikka & Jutustelu 44 15.02.2012 11:07
Mitkä renkaat suunnistuksen proto luokkaan ? HIRMU Tekniikka & Jutustelu 10 16.11.2007 13:59
Mikä rengas suunnistuksen modi-luokkaan? Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 21 27.08.2007 19:11
Huoltoautojen tulevaisuus? Tekniikka & Jutustelu 46 01.05.2007 15:40
Tietotekniikan Tulevaisuus! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:53


Sivu luotu: 11:07 (GMT +2).