![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() no nyt on puhallettu. 30min meni ![]() ![]() ![]() pitkähköjä keskusteluita käyny itteni kanssa ja jokuset skissit piirsin vinssi hommelista saas nähä mitä tulee... ite ku suunnittelee ni tulee? .. ![]() no varmaan erillainen ku muilla ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#2
|
||||
|
||||
![]()
itse itseäni lainaten: piirsin jokusen skissin JA käytin kolme iltaa tehokasta rakentelu aikaa ... SUUNNITTELUUN!
![]() ja sehän ei siis kannata ![]() ![]() ![]() no tänää järkiinnyin ja kävin nyt iltasel alottamassa keulan.. öö .. "ruoste" korjauksia ![]() ![]() tarkotus siis oli tehä puskuri mis ois vinssi kiinteesti ja vaa parit pultit aukasemal vois heittää taakse jos tarviis. osottautu luultua hankalammaks ja ku täs on nyt kauhia hoppu niiku aina ni tehää sit joteki muute kätevästi. ihan ekaks kaivoin romulavalta 80x80 putkea pätkän. sitte pistin sahalla viipaleiks ja oikee tarkkoi ku ollaa ni 30 asteen kulmassa sahattu ![]() tuommoset niistä tuli. 30mm upotin rungon sisälle vie ja taka puoleltaki hitsailtu minkä sai kiinni. kotelo oli viel auki sillon. pääty tulpassa tarkka silmäinen huomaa viitteitä maltan ristiin? ainaki se oli tarkotus ![]() etu riippujen konsolit turasin kans olevinaa paremmi kiinni. alu perin noil kuuma niiteillä.. ![]() eli putken tunoihin tulee kiinni ite puskuri.. sit joskus nyt vähä hankala tehä ku auto puuttuu ympäriltä ![]() ![]() ja viel after kuva. just puhallettuna. nii ja onnistuinha mie jo piha rakvaattorilla survomaan tuon vasemma puolen runko aisan kieroks.. ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#3
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Nuori ja tyhmä oikeesti joskus tinasi t-paita päällä, tosin miehen saumathan on melko onnettomia :-)
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
no nuo saumat on kyl oikeesti melkosia liuruja mut eiköhä ne vältä
![]() ![]() iltapäiväänhän se meni aika pitkälle enneku uskalti caddyn rattii hypätä ![]() ![]() no mutta runkohan oikeni helposti. eli mitään lommoa ei ollu tullu vaan kiertynyt jokusen senttiä vaan ![]() samalla ku tutkailin runkoa viel tarkemmi näyttäs hyvinki vahvasti siltä et tuo on johokki mällätty joskus?? toine runko aisa on ikäänkuin pullahtanu pikkusen ulos. taidan viel huomen koittaa sen oikoa. ei se pahasti oo .. tuuman.. ![]() taidan nyt tehä liian tarkasti ku tuntuu ettei etene yhtään tää runko hommeli! ![]() ja harmia tuottaa myös nuo taka riipukkeiden paikat. ku joku meni lyhentää entisestää tuota runkoa ![]() "Ja missä hitossa se kytkin viipyy! ![]() ![]() "" ja mitä hittoa mie tähä aikaa jo oon kotona koneella. tallilha täs pitäs olla ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#7
|
||||
|
||||
![]()
tuota noi. ei sitä runkoa tarvi enempiä oikoa.. risti mittaa en uskaltanu ees mitata mut mut kait se aika likellä on
![]() ![]() eihän tässä muuten mitää muttaku koitat uutta tavaraa hitsailla ni mistäs mittaat ku kaik on vähä mite sattuu. koitin mittailla rungossa olevista reistäki mut neki vipottaa jonku verran ![]() no. jatkoin rikosta ja vähä puolittelin heittoja ettei iha silmille hypi ![]() tänää muute loppu oikeesti ideat taka jousen korvia tehessä ![]() kamalaa ![]() oon liikaa vissii lukenu piratea ku rupesin paffista tekee kaikenlaisia korvake käikäle malleja ja kanttaus suunnitelmia ![]() sit läpsäsin itteäni nassulle ja järkiinnyin. eli jatketaanha vaa samalla vanhalla mallilla. semmoset tällä kertaa.. lievästi sanottuna omituinen ratkaisu mut taas kerran voin vedota erillaisuuden tavoitteluun ![]() 40x80 putki upotettuna 15mm noihin aisoihin. tällä vältin ylimäärästen lisä jäykiste korvakkeiden teon. pääty laput kutosta ja pyöree tuubi 60. käytin noita vanhoja kiinnikkeitä vähä siivoilin vaa niitä. enää ei puutu ku taakse veto lenkit johokki kohtaan, johdoille yms jotaki pieniä sieviä kiinnikkeitä sitte joutaski jo sinkkiin. ja sisä katon/ovi pahvien verhoilu materiaalikin jo bongattu valmiiks! ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |