![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Moi,
> TODELLISESSA offi tilanteessa.Kun joudutaan vetämään useampi auto > suosta/mutaspoorista pois niin johan sähkövinssi hyytyy On kokemusta, eikä ole warni hyytynyt. En väitä että mikään sähkövinssi ei hyydy, mutta hyvät akut ja kunnolla tehdyt piuhoitukset (lyhyet paksut johdot ja kunnolla tehdyt liittimet) tekee sähkövinssistäkin myös tositoimiin sopivan. Mekaanisella vetää maksimit niin kauan kuin kone käy ja sokka kestää. Tai mitä tässä nyt mitään puolustelemaan tai haukkumaan, vapaa maahan tämä on, itse kukanenkin laittaa sellaiset vehkeet kun hyvältä tuntuu. Faktojen esilletuonti olis suotavaa, varsinkin anonyymit "X on tosihuono ja Y on tosihyvä" kommentit ovat enimmäkseen hyvittavia, erityisesti kun perustelut puttuvat. Mun mielestä on ihan mukava asia ettei kaikilla ole just samanlaiset vermeet, niin näkee miten ne toimii eri tilanteissa, ja voi sitten vaikka seuraavaksi laittaa paremman jos nykyinen ei vastaa odostuarvoa. Mua saa sitten vielä aivopestä mekaanisen vinssin eduista aika lujasti, ennenkuin vakuutun sähkövinssin huonoudesta ja alan suunnit- telemaan mekaanisen vinssin laittoa. -Paavo PS. Pauli, mix sulla muuten oli siinä äljiissä sähkövinssi eikä tojon mekaanista? Alennushyllystä löytyi vaan se? Tai sit alusit nöyryyttää warnilaiset vetokisassa? Vai ihan "oikea" syy? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rompepäivät Tattarisuolla 16.10 klo 10-15 | kivinen | Tapahtumat | 37 | 14.10.2005 15:32 |
Off road Rompepäivät ! 27 tai 28 maaliskuuta? | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 25.02.2004 11:02 |