![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
tänään tuusulantiellä, ja myöhemmin mäkelänrinteen uimahallin liepeillä työmaalla ja ilmeisen työkäytössä sairaan hieno punainen bj/hj45
|
||||
|
||||
![]() Hesarista Bongasin tälläsen.
SISUmiähille!
Aika hyvä ![]() t. Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]()
Sastamalassa bongattu pariin otteeseen vihree Patroll, korotettu, isoilla pyörillä ja taisi snorkkeliakin olla. Sen verran ehdin matalasta pikkuautosta nähdä, että ovessa oli Offipalstan tarra.
|
|
||||
|
||||
![]()
Löytyy kyseinen henkilö palstaltakin
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ajelen niil pallukka-autoilla päivät ![]() tyyli oli eri mut auto sama---> ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Pari komeeta Land roveria lahnuksen shellin pihalla ilmeisesti matkalla kulmakorpeen...Ja railerilla komia avolava suzuki mustan pakun takana kyydissä. Ite olin mustalla terranolla ja morjestinkin ohimennen mutta tais olla vaan WTF mitä toikin huikkailee
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tänään eurassa noin 15.30 oranssi hojo ja traikussa oli projekti, ehkä BJ.
|
||||
|
||||
![]()
Tänään iltapäivällä oli Mynämäen keskustassa parkissa punanen Full Size Jeeppi. Oli renkaatki jotku vakiota isommat mutikat. Tunnustaako joku?
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänään mun perässä ajeli jostain tampereen nurkilta Orivedelle saakka Y61 Korinen Gr Patrolli vihree väriltään jossa oli korotusta ja isompaa pyörää... Noustessa oriveden liittymästä pois vilautteli pitkiä ja vilkuttelin työvaloilla takasin päin
![]() Näytti hyvin pitkälti samalta vehkeeltä joka oli muistaakseni vähä aika sitten myynnissä jossain jämsän tai oriveten suunnalla. Lienee myös palstalla?? |
|
||||
|
||||
![]() Tänään bongattu
Offidirty bongattu emäntänsä kanssa meitin kaffepöydästä
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sopankeittäjä
Joo minähän se lähdössä merelle kalaan, ensin vaan aamukaffeet tuulensuojaan
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mun Patroolihan se siellä ollu, oli työmaa siin kyttistä vastapäätä. Edessä myös samanlaiset levikkeet, ensin pellillä levitetty kaaria ja sit viel kumit lisänä.
|
|
||||
|
||||
![]() ...ei muuten yhtään yllättäny, nuo tuntomerkit vinkkas...
|
||||
|
||||
![]()
Äsken bongasin kaukaalla keltasen korkean HJ:n. Oli muuten komea laitos
![]() |
|
||||
|
||||
![]() b
tommonen oli ilmestynnä paikallisen auto liikkeen pihaan
|
||||
|
||||
![]()
kenenhän perässä ajoin aamulla tampereella, teiskontiellä, vaaleen ruskee hj, 33 pyörät, ja koria korotettu. ajeltiin lapin niemeen peräkkäin. ja taysin valoissa oli kääntymässä taysiin asiallinen hilux. korkee ja isot pyörät. itse olin l200 sella liikenteessä. vähän ennen 7.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Äskettäin uutisissa
Bongattu Glutton keskivaiheilla uutisia valkonen kypärä päässään sönköttämässä
![]() http://areena.yle.fi/video/1320947308723
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Bongasinkohan mä Mister Peen Turbo Geen eilen järvenpäässä taustapeilissäni?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=78977 Eli tämä auto ilman anopinkuljetus boxia 17 aikaan, tai ainakin samanmoinen ja värinen.. JA bongattu myös TOYLAND Nikkilä sityn ABC:sllä 21.30 näytti liikkuvan omin voimin, en kerenny käydä juttusilla kun työt haittas Viimeksi muokannut Heikki L : 10.11.2011 21:27 |
|
||||
|
||||
![]()
njet minä, gee seisoo, lienee ollut Yrjo VI
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Tänään taas hakaselta aamukaffeet? Audeilin vastaan
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sperman bongattu taidenäyttelyn avajaisissa...
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ylöjärvellä dodge isoilla renkailla ja pystyputkilla. Oli palstalaisia muttei tuu nimimerkkiä mieleen... Tulin vastaan fh12 volvolla
|
![]() |
Luokat |
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |