Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 07.11.2011, 08:35
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Perjantaina tuota tuli tutkittua. Tuo takapotku ja neliveto on kyllä ihan eri laitos. Etuiskareiden tuenta erilainen, runko erilainen, moottorin nelivedossa pitkittäin kun takavedossa se on poikittain. Eri imusarjat, vaihdelaatikot erilaiset, 4-vedossa 5-vaihdetta, takaperässä on oma kytkettävä lukko, sama homma etuperässä, ei alennusvaihteita. 4-vedon valinta sähköisesti. Takapotkussa oli kiinteä perä kun tuossa on siis vapautettavissa.

Eli ei onnistu idea missä takavetoon lähtee viritteleen nelivetoa. Joutuu tekeen aikamoisia muutoksia. Nelivedossa tuo runko on vahvistettu palkeilla muutamasta lisäkohdasta ja se on muutenkin vähän erilailla tehty. Huoltotyöt koneen osalta paljon hankalammat kun kone katoaa osittain tuon laitteen sisään ja missään ei ole mitään aukkoa mistä pääsisi niitä kohtia räpelteleen.

Tuota pitää vielä vähän selvitellä jos ostaisi nelivedon, mistä poistaa ne nelivedon kilkkeet ja sitä kautta saisi sen kilpiin. Sit kun kilvet on saatu niin laittaa ne takaisin paikalleen.

Lähti kyllä rouheet äänet kun äänenvaimentajat oli vaihdettu vähän parempiin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mönkkärin korvike mitsford Maasturiprojektit 110 31.12.2021 17:15
Leathermanin korvike Joske Linkit 2 29.01.2008 03:03
Dieselille korvike? Jukka4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 18.07.2007 16:35
Teltan korvike landy Tekniikka & Jutustelu 17 08.12.2003 04:59
korvike bono Jokes 0 27.11.2002 09:49


Sivu luotu: 20:55 (GMT +2).