![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#251
|
||||
|
||||
Disable smilies in text
jeeppi miehet tietää mite kivasti FS jeepeissä roikkuu taka akselissa iskarin alapään kiinnikkeet.
laikotin vaa irti ja käänsin kulmaa ettei enää kopise kiville..peruuttaessa kyllä mut etiä päi koitetaa yleensä muuteki mennä.. ![]() akseli putken päälle ei viittiny kiinnikkeitä siirtää ku ois ollu sit remontissa yläpään kiinnityksetkin. valmis! ai että on muute sit joskus kiva pyöritellä puhtaita melkee uudenverosia akseleita auton alle pohjamaali on jotai mitälie purkinpohja jämää ja pinta jtn kauhian kallista uretaani maalia.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#252
|
||||
|
||||
|
Häikäsööö jo tuo haitekki muali
|
|
#253
|
||||
|
||||
|
pakko oli punasella hammeritella sutia kääntöpäät ni on enempi pro touhua
![]() samoja maaleja tuo musta on mitä töissä käytetään noihi kaikenlaisiin teräs rakenteisiin. kauhian pahan hajusta/kallista se on eli pakko olla hyvää ![]() seuraavaks saiskin ottaa voima(mikävoima? häh? ) linjan sisälle. pestyhän se jo on eli termarin ,venttiilikopan tiivisteen, kampuran taka stefan vaihto ja sekin kaipais sit maalia. toisaalta tekis miel pitää se sinappikakka väri mut... se caterpillari väri on jääny kaivelemaan... ![]() pakko poustata uuvestaa tää kuva!!! ![]() ai hitto ku oli hauskaa!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#254
|
||||
|
||||
Vinssi?
Terve Late.
Hieano on akseli sulla! Sähän etsiskeli joskus isoa vinssiä? Tollasen huomasin olevan kaupan, aika jötikkä 70kg! http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=89009 t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#255
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eiks 4 vaihde oo yleensä suora eli 1... ja jos sulla on 3,54 perät jakiksen nopee kans 1 niin sillonhan moottorin pitää pyörähtää 3,54 kertaa että ratas pyörähtää yhden kerran. ja jos ratas on 35 " eli 88,9 cm halkasialtaan niin se kerrotaan 3,14 on yhtäku 279 cm per renkaan kierros..... olipas taas selitystä.. mut mää ainaki sain et se kulkis 140,4 km tunnissa 3000 rpm
__________________
Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri.. |
|
#256
|
|||
|
|||
|
Jeesitää ny vähä http://www.phnet.fi/public/mika.juss...n/laskuri2.htm
|
|
#257
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
juu pakko se on tuohokki joku kela hommata mut keulalle ei kehtais millään laittaa lisää painoa.. kyl sen joteki viel sovellan tuonne taka runkoon
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#258
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
no emmie sil noi kovaa kyl ajais vaik kulkiski ja kiitti calmaaria linkistä joskus muistanki nähneeni tuon laskurin mut oon unehtanu. (ps: joks on lukko akselit alla??? )
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#259
|
||||
|
||||
CATERPILLA det här ock den talli
tiiseri kuva uuvesta voimalinjan väristä
melkosen napakan näkönen tuli koneesta. nuoreni heti 10 vuotta ![]() laatikot rupee olee kans värissää, viel 1 pinta. catti väri ois maksanu teollisuus maalina 170e 3l ni otin litran purkin normi unicaa pitäs tuonki aikasa kestää. ppppensselii seetää-nä vetelin ku ois pitäny maalaamo huputtaa ja siivota. nii ja catillaha ois ollu kone maali viel eriksee mut tuo on nyt jotai yleisintä catti väriä. Vares akseli? ja tää on teille kaikille pussihousu mussukoille! ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#260
|
|||
|
|||
|
Ei paha takalasiteksti ois tuokaan
|
|
#261
|
||||
|
||||
hmm.. pitäsköhä käyväkki tarra pajalla..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#262
|
||||
|
||||
|
Toi meitin volvo ois kans ollu aikanaan vaan ajaa konttorille museokatsastukseen... Pitkän aikaa oli mielessä kirjottaa kylkeen "pelastettu museoinnilta!"
|
|
#263
|
|||
|
|||
|
|
|
#264
|
||||
|
||||
Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.
haudi hou hali pallerot!
tänään tein: -tahaton alipainepumpun korjaus.. (das shaisse pier burgh banden wagen) eli menin käyttis caddyyn hakee kalvon ku oli tilaus tavaraa. tiskillä jo katoin et onkoha nyt oikee osa ku näytti nii erilaiselta.. ulko muistista siis että miltä näyttää. no kone näytti et kyl se pitäs käyä..siin viel numero. pääsin pajalle ja pelti auki eihä tää tännekäy voi perkele! ![]() semmone pyöree tiiviste oli pussissa ja joku toine lärpäke. no osia putsaillessa sattu käsiin tuo jeepin pierburghi alip. pumppu. jossai kohtaa tul mielee epätoivonen yritys et kävisköhä se kalvo tuoho pumppuun??.............. JA KYLLÄ! voi perkele sehän KÄY! iha ku iskä äiskän selkää, lupsahti paikallee ku mu#¤ pil&uu" no tietääpähä mistä saa varaosia no pumppua ku purin ni siinähä oliki tosiaa kalvo hapan eli oikeesee aikaa purin. ja jos joku joskus purkaa tommottis pumpun ni kalvon päälle tulee se pienempi prikka... muute se ei oikee pyöri, sanoo vaan plup.-syöttöpumpun öljyjen vaihto. ei kannata ruuvata siirto pumpun muttereita auki ja ihmetellä et ompa tiukassa ja nykästä rajusti ja OHO! kaik öljyt maahan... no tekemällä oppii![]() -kone pakettia kasailin ja maalailin. apu laitteet panin kans paikalleen. mittasin hihnat huomen ostaa uuvet. tehostaja jäi alas ku oli etellinen omistaja tehny nii hyvät kiinnikkeet ettei kehannu tuhota. uittoja varten tulee vähä jatkoa tuoho täyttö rööriin ![]() startin vaihoin ku tuo lucas pimeyden ruhtinaan tekele oli iha hitonmoine pökäle ni tää uuvempi made in poland on huomattavasti sirompi. no jääpähä varalle 1. laturi on rakvaattori mallia mitä lie amppeereita??? no kokkeillaan ja vaihetaan jos iha gay.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#265
|
||||
|
||||
|
Startti taitaa olla Iskra, ja laturi Magneti Marelli.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#266
|
||||
|
||||
|
Jätkä on ku joku Rembrant ku maalailee kaikki osat noin taiteellisesti monivärisiksi
|
|
#267
|
||||
|
||||
... pakko oli maalata ku laturissa ja pumpuissa oli jtn vaseliini möhnää ja vihreetä maalia ja sehä ei sovi keltasen kanssa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#268
|
||||
|
||||
Kuvat skaalataan automaattisesti rajoitusten mukaisesti.
meinas mennä tää päivä iha munie rapsutteluks mut saiha sitä sit jotaki tehtyä ku oli juonu pannun kahvia ja pläränny kaik pajan jynkky lehet
![]() ku tuos lavassa on jo loksuissa putki reunat ni pitihä ne väkertää etusiinkin. oiskoha ollu jotaki N:20mm suht jäpäkkää putkea seinämä jtn 2-3mm koitin ekan taivuttaa noi iha taivuttimella mut se meni iha vituiks nii sit vaa heppasin ja järestää pillillä mansikaks ja hellästi taivutusta ja hyvähän siitä tuli ja ei lyttääntyny yhtään.tää meni kyl iha hifistelyks myönnän ![]() 2mm pelti soiro ja 6mm rassin viel naputtelin reunaan. eipähä oo teräviä kohtia ni pitäs kelvata konttorille. ja jäkistyhän tuo loksun reuna ihan kivasti. o shit! 70mm ja 50 saa olla puolellaan... nou hätä orkkis levitys on sen 30mm ja otan sen mukaan jos tulee jotai jupinaa ![]() nääki pitäs kait puhaltaa ja maalata uuvestaan. vihreetä jeeppiä koitin tänää tarttailla kulman reissun jäliltä ja ei kipunaa vieläkään.. kaik on vaihettu uuteen paitsi virtalukko ja johtosarja pistetään vika koville ku ei meinaa löytyä prrrkkk!nyt saa kyl ottaa parit ku tuli noi kovi ahkeroitua
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#269
|
|||
|
|||
|
Cherokee Chiefistä löytyy mallisarjan levein lokari.
Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 29.10.2011 21:48 |
|
#270
|
||||
|
||||
|
eiks se oo wide track malli?
no mut pitää kelvata tollasena ku ei oo levenny alkuperäsestä ku 40mm
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#271
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Siul on hyvä aihio! Normi muutoskatsastuksen rajat ei tule vastaan pikku muutoksilla
|
|
#272
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ehä tuo siun oo? .. sehä oiski vinkee peli ku laittas tuollaseen vanhaan koppaan sen srt tekniikan![]() ![]() keulan osia tänää parsin kasaan. kaik lommot oiottu sisä loksuista ja kaik reiät hitsattu ompee. tahtoo mahtollisimman kliinin näkösen pannu huoneen toisee ei tarvinnu ku 2 pientä paikkaa mut toine oliki sit iha katastroohvi. siihe on joskus laitettu isompaa akkua varte teline ja sehä ei irrontkaa iha helposti. helvetinmoine reikähä siihe jäi ja ois ollu jättiläis homma parsia kasaan ni aikani ku kaivelin varaosa varastoa ni sielthä löyty ton portto jeepin loksut mätä vikaa on mut ei mitää mahotonta. kuvia ei oo ku ketään kiinnosta katella paskasia ruosteisia pelti lirpukkeita. tai jos mie nyt jonku kuvan laitan jostaki ![]() kohta ku on taas lumet maassa vois ruveta tätäkin ehjäilemään..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#273
|
||||
|
||||
|
töitä oon painanu sellasee tahtii ettei oo kerenny oikeen panemaan jeeppiä.
no jotaki kummiski. rungon vein just äske hiekotus paikalle. lauantainaki töihi mut jos sen jälkee vaik puhaltas. saas nähä mitä tulee sittehä ei oiskaan muutaku pientä muutosta jeepin rungon rektaaliin eli aisojen nosto+ vihdoin se riipukkeide kääntö ku amerikkalan pojat kehu et on nii hyvä viritys ja tarkotushan ei oo korottaa samalla.taka tai joku mikälie keski vinssin paikka pitäs kans keksiä? taidan turvautua lemiläisen insinööri toimiston apuun ja pyytää ihan oikean ongelman ratkojan paikalle
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#274
|
||||
|
||||
|
pakko oli keksiä jotai muuta hommaa ku ei huvittanu käyä puhaltelemaan
![]() keskimmäisen poikki palkin korvasin vähä viksummalla ku ei tuo vanha oikee soveltunu sinkittäväks 60x60 rhs ,jalat 60mm jotai putkee ja vähä jäkistys lappuja. tää jäi siis viel kesken ku tuoho pitäs napostella se vinssin peti kans. tuollaset levyt tuli tuohon. en muutakaan keksiny. sinkittämise kannalta paska rakenne mut toine ois ollu boxaaminen ei kiitos. tuosta kohtaa nää kuulemma ratkeilee. eiköhä tuo jotaki auta. 6mm levyä tais olla ![]() korin kannakkeen tein kans uuven. ei jää iha nii alas. hitto kyl on mukavata rakennella. eiköhä tuota oo koht nii paljo "paranneltu" ettei enää leimaa saa nooo... pihan auraukseen/polttopuun ajoonha tuo oli tulossakin
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#275
|
||||
|
||||
|
onkos tossa bosch syöttöpumppu? miten siihen ja sen säätimeen vaihdetaan öljyt, tai siis miten vanhat saa pois? ilmeisesti ainaki siirtopumpun pultit avaamalla
otetaanko säätimestä vaan takakansi auki?
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |