![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() ko. liikkeessä joskus oonn asioinu, omistaja hieman tyly tavallista ihmistä kohtaan mut henkilökunta oli täysin eri maata ottivat tämmösen tavan jätkän erittäin hyvin vastaan neuvoa ym tuli tosi hyvin palvelu tosi asiallista ja asiantuntevaa......... oliskohan omistajan aikanaan pitäny kuunnella työntekijöitä,harmi jos työpaikat menee.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
no ei todellakaan oo KooPee eikä offivaruste se on just se liike mis jätkä poikaa neuvotaan ja tosi asiallinen offiautoilijan liike ja oon sielläkin asioinu
|
|
||||
|
||||
![]()
Pisteet koopeelle ja pojille, loistava firma.
|
|||
|
|||
![]() Näinköhän olis
Ettei vain olis itse aiheutettua jos Offivarusteessa huonoa palvelua on kokenut saavansa eli sitä saa mitä tilaa
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
kaiken pitäis olla ilmaista hauskaa, ollaan me tosi offi miehiä ,otsa 30cm muita ylempänä...........ja KASKEJA MAASTOAUTONAJAJIA !
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Byrokraatti kun ei hymynaamasta huolimatta ymmärtänyt pointtia, niin kyse tosiaan oli huumorista. Byrokraattia kun en henkilökohtaisesti tunne, niin ihmettelen kovasti, miksi hän on valmis ilmoittamaan minun puolesta, että "tuskinpa" oli kyse huumorista ![]() Tai no sen verran "tunnen", että Byrokraatti taisi olla joskus Kulmakorven ajopäivillä valvojana. Kerropa miksi et ole enää! Kaikki pidempään palstaa seuranneet varmaan kyllä osaavat Byrokraatiin postauksiin jo "suhtautua"..... Ja tuo EI ollut enää edes huumoria! |
|
||||
|
||||
![]()
Einareita kaikki.
|
|
|||
|
|||
![]() Tässä perustelut miksi olen edelleenkin samaa mieltäLainaus:
Kun viittaat Kulmaan niin siellä kuulee kaikenlaista ja varsinkin nuotiolla kommentoidaan, ihan selvin päin, koetut "ilot ja surut", mutta erityisesti vääryydet ja muut murheet. Valittajapuolelta muistan erityisesti sinut! Ja miksikö tulkitsin vertauksesi enemmänkin "solvaukseksi"?? Aiemminsta postauksistasi saa aika erilaisen kuvan "lämpisitä" suhteistasi ko firmaan ![]() Tietänet itse mihin Firmaan alla olevat postauksesi liittyvät ![]() ![]() Kirjoittanut Late Juu ihan kivaa oli, ei vaan tuo Warnin paska... Juu ihan kivaa oli, ei vaan tuo Warnin paska toimi edelleenkään. (kenen mielestä on outoa maksaa "ammattimaiselle" offroadliikkeelle n.300€ siitä, että vinssi EI tule kuntoon!?½!::: ![]() NO, ens... Kirjoittanut Late Vinssi "korjattu" nippusiteillä.... ![]() Vinssi "korjattu" nippusiteillä.... ![]() Kirjoittanut Late Ei vituta, että vein auton ammattilaiselle... Ei vituta, että vein auton ammattilaiselle rakennettavaksi. Matkaa tuli 300 km, mutta jos tämä Jyväskylän kaveri sais jotain aikaiseksikin.. ![]() Lisäksi alkoholi vaikuttaa taas mukavasti. P.S.... Kirjoittanut Late Vituttaa kun vein auton laitettavaksi ja menin... Vituttaa kun vein auton laitettavaksi ja menin sanomaan; "tällä ei sitten oo hirvee kiire.." Tästä on nyt n. 4 kk ja vieläkään ei mitään tietoa millon valmistuu. ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kreikka konkurssiin | VonLeka | Chit-Chat | 64 | 10.05.2010 20:41 |
Suomalaista sademetsää | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.07.2003 14:55 |
Televisiokanava Moon Tv ajautui Konkurssiin | KariSalmelainen | Business | 11 | 07.07.2003 21:26 |
KPNQwest Finland konkurssiin | bono | Business | 0 | 08.07.2002 17:19 |
Suomalaista pikaruokaa | 007 | Cooking & Food | 0 | 14.06.2002 14:23 |