![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Onneks en asu Kehä-3:sen sisällä... ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
Raha on tietysti rahaa ja jokainen tonni on saman arvoinen, mutta talon tekemisessä - teki sen sitten millä tavalla tahansa - tonni pari ei tunnu kokonaisuudessa missään. Siihen mennessä kun talo on valmis, on tullut monta muuta vielä enemmän ketuttavaa muutosta suunnitelmiin ja budjetteihin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eihän se tonni pari tietysti tunnu missään, jos kerran menis. mutta niitä vitun tonnipareja menee koko rakennus aika
![]() On kyllä ihanan kallis tuo helsinki, itellä makso tallinlupa 250e talo tais olla 4 alkava noin 5v sitten. Edelleen vähän kesken, mutta pikkuhiljaa ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
..ja kuten toisaalta yllä todettu, niin kun noita tonneja- pareja alkaa mennä sinne sun tänne niin kummasti alkaa budjetta karata käsistä. No, konkurssihan tässä tulee kuitenkin rakentaessa ![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun olis aikaa, motivaatiota, energiaa ja (ihme kyllä) vielä rahaakin rakennella Suzukia mettäkuntoon, niin sellanen oleellinen juttu ku talli puuttuu
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" Viimeksi muokannut DarkestMessiah : 04.11.2011 16:07 |
|
|||
|
|||
![]()
Ei jessus, ei tuollaisia naapureita VOI olla muilla kun mulla. Senhän todistaa jo sekin ettei henkirikoksia satu suurempia määriä vuodessa...
Nyt se keksi että maakaapeli joka menee tuonne minun talliin (vanha navetta) on muka sen puolella ja haittaa sen maansiirtotöitä (jotka kuulemma minä maksan kts. aiemmat avautumiset tästä ketjusta). No tänään kävi asianajaja sille ilmoittamassa ettei kaapeliin kosketa koska se on kuin onkin minun maalla, niin mitä, tämä kokovartalok***ä kehtaa sanoa ettei rajamerkintöihin ole luottamista. No, rajankäynti on tilattu, tosin sen varmaan joutuu itse maksamaan kokonaisuudessaan. Kaiken lisäksi on selvinnyt että hänelle oli kerrottu tuo kaiken murheen aiheuttaneen likaveden purkuputken paikka hallin rakennustöiden alkaessa yhden tämän minun talon aiemman omistajan toimesta... Se on kyllä varma että tervamaalit jää minun osalta kaupan hyllyyn vaikka olisi miten hyvää ainetta... |
|
||||
|
||||
![]() prkl jyväjemmarit
en päässy 10km ajamaan hojolla kun löysin reilun 12cm latikan pätkän takarenkaasta
![]() ![]() ![]() ![]() joku kärryn laitasalvan "kiila" toi on... ![]() ![]() PRKL PRKL |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
...Toinen vaihtoehto on se että et rupea mistään väittelemään vaan kutsukoon itse maanmittarit ym. jos kerran rahaa on,eli ei ja sitähän siulta juuri koitetaan kyniä.
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |