![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Miten Saksasta voi tulla seuraavan vuorokauden sisään renkaita kun eihän ne niitä lennättämällä kuljeta kuitenkaan? ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Skeptikko?
Ilmeisesti eivät tulleet saksasta? Oon kuullut et niillä olis varasto suomessakin,eräs kaveri sieltä tilannut muutaman kerran. Sillä oli kerran sama homma et oli tullu ihan väärää tavaraa,oli sitte saanu jonku vaivasen hyvityksen hommasta. Mutta loppujen lopuksi oli tavara tullut ja edulliseen hintaan. Periaatteessahan kuormakuirjan kuittaamalla hyväksyt toimituksen kokonaisuudessaan,eli parastahan on että ennenkuin kuittaat mitään tarkastat tavaran. Jos kuski jättää tavaran ilman kuittausta ni sillon ei ole asiakkaan vastuulla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä ne niitä lennättääkin sieltä tulemaan,omat renkaat kun pyöri 5päivää DPD:n terminaalissa saksassa,sitten laitoin tiistaina viestiä että renkaat pitää olla täällä viikonloppuun mennessä, ja torstai aamuna oli renkaat mulla,ja kyllähän nuo lennättämällä suomeen oli tulleet. Eikait niillä suomessa mitään varastoa taida olla,aikoinaan vissiin ollut suomessa tuo toiminta kun tuo kaveri puhuu/kirjoittaa ihan sujuvaa suomea,ainakin se kenen kanssa minä asioin.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Renkat tuli Vantaan varastoon DPD:n kautta päivässä, joten Luftwaffe varmaanki kiikutti ne tänne härmään. Toisaalta mulle ihan sama, kunhan sain tavaran minkä tilasin... ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
http://www.rengas-online.com | sippis | Chit-Chat | 7 | 13.03.2005 23:06 |