![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Otampa ensi viikolla selvää. Voi olla että jää ostamatta. Ainakin kookle kertoi koneen olevan 3L. Ei vissiin ole montaa runneria suomessa joissa olisi tuo kone?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itse olen mittaillut noita käyntivälyksiä plastigate(?) vahanauhalla, en tiedä käytetäänkö enää nykyään kuinka yleisesti, mutta saapa mielenrauhan kun tietää paljonko kasauksessa jäi käyntivälystä. |
|
||||
|
||||
![]()
joutuuks suomi konkurssiin noitte euro höpölöpö laina hommeleitte takia?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() mut mitallahan noita ihan mitataan, tästä seinän takaakin semmonen mitta löytyy jos lainalle Viimeksi muokannut Rytari : 30.10.2011 22:38 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
tuli tästä mieleen kun asiakas yrityksessä tekevät koneistuksia ja hiontoja niin tekevät parhaimmillaan sadastuhannen osan tarkkuudella, sanoin että on jo aikamoista pilkun nussintaa
|
|
||||
|
||||
![]()
Niinhän ne nykyään tekee,tuttu koneistaja sanoi että ei pahemmin löydy enää mittoja joilla nuita mitataan ja mittalaitteet on sellaisia että pitää olla optimi lämpötilat osissa ja mittarissa,eli turhan tarkkaa hommaa. Ja tuo tuttu ei tee "kuin" tonnin tarkkuudella.
|
|
||||
|
||||
![]()
Edihän ei ole ihmiselle tarkotettua mut jos nyt kuitenki laitan sitä votkan joukkoon ni onko se käyttökelpoista jos parasta ennen on ollu 29,6,2010? Meinaan siinä edissä se päiväys.tai sit Dynami:t jossa päiväys 05,02,10
Tein itse ja säästin. RASOR Viimeksi muokannut sumpe : 30.10.2011 19:49 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Klambuja???
Mistä löytäis Fargoon sopivat vanhat takavalot?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=78147 Koko vois olla joku 10cm x 10 cm...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
no ei mulla mut käydään siä rumalankankaan BB talossa
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vai oliskohan että puhuttiin metreistä? sen yksi tuhannesosa tunnetaan tunnetaan kaveripiireissä millinä (siis millimetrinä) ja sen sadasosat samoissa piireissä "satikoina" Toki, jos puhutaan pienistä kappaleista, taikka esim. optiikasta, niin silloin tuo mikrometri pistetään surutta sataan osaan. ja niin sanotussa nanoteknologiassa tuo yllämainittu tarkkuus tarkoittaa jo sika isoa mittaa, siis että koko mitattu paksuus on tuon toleranssin sisällä. Jo -80 luvun puolessa välissä mittasin oulu yliopistolla, kuinka paljon metrin ratarakisko joustaa yhden markan kolikon alla. (kiitokset siitä peruskoulun opettajalleni, ja itse olen ylpeä etten ostanut merkkareita sillä markalla) P.S tein samalla tarkkuudella pakoputkea... siis siitä tuli justiinsa sopiva, ei yhtään liian pitkä eikä lyhyt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kyllä mää olin ymmärtäväni että mm osista kertoili, kappaleet ovat kyllä aika kookkaitakin joten olisko edes mahdollista noin tarkkaan tehdä? kun me puumiehet tehdään vaan just oikean kokoisia niin ei tarvimiettiä toleransseja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
mikä olis hyvä akkupora... hintaluokassa 150-250€
kriteerejä 13mm istukka litiuumi ja riittävästi voimaa. hitashitti on huonoks todettu ja panasonicci hyväksi...mites muut? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.makitacenter.com/index_tiedostot/Page473.htm Kysäses Ollilta, ja kerro terkkuja offipalstan Rompelta.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Kun huoltoautoon ottaa hirvi, palo, varkauden.. Jos mulla autosta viedään kaikki työkalut niin vakuutus ei korvaa, vaikka lain mukaan mulla pitää olla siellä työkaluja että se on huoltoauto?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kotivakuutus korvaa (varauksella).
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ainakin oma käsitykseni on että autossa pitää vain olla otteeseen merkityt,esim itsellä työkalu laatikko ja kompura,se mitä laatikossa on ja onko mitään ei kuulu muille kuin minulle. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |