![]() |
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei tarvi porailla reikiä kunhan käytät moottorin lämpimäksi syylärin korkki auki. Kun termari aukeaa niin ilmat poistuu koneesta syyläriin eli nestepinta syylärissä putoaa. Täytät sitten vaan syylärin täyteen ja laitat korkin kiinni siten että korkissa oleva nuoli osoittaa paisunta-astian letkuun. Täytät vielä paisunta-astian 1/2:een ja kas, koneen jäähtyessä neste virtaa paisunta-astiasta koneeseen. Lämmetessä, laajeneva neste virtaa vastaavasti paisunta-astiaan mahdollisine ilmakuplineen päivineen. Sen taas huomaat paisunta-astian nestepinnan vajenemisena, konehan on aina täysi kun paisunta-astia pitää siitä huolen.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
evo 7 turbo hj:n koneeseen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.04.2008 09:53 | |
Bj:n koneeseen kiristymomentit? | MiKo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.10.2006 19:33 |
Kylmää koneeseen | -teemu | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.05.2006 10:57 |
XP koneeseen w2k??? | -MAKE- | Software | 8 | 01.01.2006 01:29 |
alavääntö LR TD5 koneeseen | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2005 06:51 |