Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 31.03.2004, 18:37
jst-10 jst-10 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.12.03
Viestit: 28
Perusasetus

Ei tarvi porailla reikiä kunhan käytät moottorin lämpimäksi syylärin korkki auki. Kun termari aukeaa niin ilmat poistuu koneesta syyläriin eli nestepinta syylärissä putoaa. Täytät sitten vaan syylärin täyteen ja laitat korkin kiinni siten että korkissa oleva nuoli osoittaa paisunta-astian letkuun. Täytät vielä paisunta-astian 1/2:een ja kas, koneen jäähtyessä neste virtaa paisunta-astiasta koneeseen. Lämmetessä, laajeneva neste virtaa vastaavasti paisunta-astiaan mahdollisine ilmakuplineen päivineen. Sen taas huomaat paisunta-astian nestepinnan vajenemisena, konehan on aina täysi kun paisunta-astia pitää siitä huolen.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
evo 7 turbo hj:n koneeseen Tekniikka & Jutustelu 4 11.04.2008 09:53
Bj:n koneeseen kiristymomentit? MiKo Tekniikka & Jutustelu 4 25.10.2006 19:33
Kylmää koneeseen -teemu Tekniikka & Jutustelu 22 31.05.2006 10:57
XP koneeseen w2k??? -MAKE- Software 8 01.01.2006 01:29
alavääntö LR TD5 koneeseen Tekniikka & Jutustelu 1 11.10.2005 06:51


Sivu luotu: 03:08 (GMT +2).