![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ompas karun-näköistä. Kuitenkaan noissa kuvissa ei huomaa rappua putkien yläpäässä, ei taida voida tullakkaan siis kun pinnoite oisi jo kovasti entinen ja putken alumiini ois silloin jo kulumassa- eli ei taida niin mennä nuo koneet piloille. Sitävastoin tuontyyppisen koneen "loppu" mahtaa tulla juurikin pytyn naarmuista ja pinnoitteen rikkoutumisesta joko lämmön tai voitelun puutteesta ehkä?
Aikasemmin on ollut ongelmia jos bensa on ollut kovin rikkipitoista, jo oikein lyhyellä ajolla ja jollei kone ole kunnolla ehtinyt lämmetä- on nicasil pinnat syöpyneet. Mitenhän nyky e95 kelpaa tuli vaan mieleen. Rikkiä ei varmaan uusissa polttoaineissa ole paljolti mutta saattaa ajankanssa vasta oikeasti selvitä miten vaikuttaa noihin eri pinnoitteisiin. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään SJ413 sylinterin kansi, UUSI | ari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 02.12.2008 11:17 |
hydraulinen ohjaus, sylinterin koko?? | lepoantti | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.10.2008 10:36 |
sylinterin varren paksuus? | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 29.05.2007 20:33 |
M: 2L-T sylinterin kansi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.04.2007 10:24 | |
Sylinterin kansia Läjään ja pajeroon | TML | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.03.2007 16:55 |