Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 29.10.2011, 22:31
tonnisata:n Avatar
tonnisata tonnisata ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.06
Sijainti: Pyhäjärvi
Viestit: 1.120
Perusasetus

Ompas karun-näköistä. Kuitenkaan noissa kuvissa ei huomaa rappua putkien yläpäässä, ei taida voida tullakkaan siis kun pinnoite oisi jo kovasti entinen ja putken alumiini ois silloin jo kulumassa- eli ei taida niin mennä nuo koneet piloille. Sitävastoin tuontyyppisen koneen "loppu" mahtaa tulla juurikin pytyn naarmuista ja pinnoitteen rikkoutumisesta joko lämmön tai voitelun puutteesta ehkä?
Aikasemmin on ollut ongelmia jos bensa on ollut kovin rikkipitoista, jo oikein lyhyellä ajolla ja jollei kone ole kunnolla ehtinyt lämmetä- on nicasil pinnat syöpyneet. Mitenhän nyky e95 kelpaa tuli vaan mieleen. Rikkiä ei varmaan uusissa polttoaineissa ole paljolti mutta saattaa ajankanssa vasta oikeasti selvitä miten vaikuttaa noihin eri pinnoitteisiin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään SJ413 sylinterin kansi, UUSI ari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 02.12.2008 11:17
hydraulinen ohjaus, sylinterin koko?? lepoantti Tekniikka & Jutustelu 1 26.10.2008 10:36
sylinterin varren paksuus? Jii-Jii Tekniikka & Jutustelu 5 29.05.2007 20:33
M: 2L-T sylinterin kansi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.04.2007 10:24
Sylinterin kansia Läjään ja pajeroon TML Tekniikka & Jutustelu 5 10.03.2007 16:55


Sivu luotu: 19:33 (GMT +2).