![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Kuvat skaalataan automaattisesti rajoitusten mukaisesti.meinas mennä tää päivä iha munie rapsutteluks mut saiha sitä sit jotaki tehtyä ku oli juonu pannun kahvia ja pläränny kaik pajan jynkky lehet ![]() ku tuos lavassa on jo loksuissa putki reunat ni pitihä ne väkertää etusiinkin. oiskoha ollu jotaki N:20mm suht jäpäkkää putkea seinämä jtn 2-3mm koitin ekan taivuttaa noi iha taivuttimella mut se meni iha vituiks nii sit vaa heppasin ja järestää pillillä mansikaks ja hellästi taivutusta ja hyvähän siitä tuli ja ei lyttääntyny yhtään.tää meni kyl iha hifistelyks myönnän ![]() 2mm pelti soiro ja 6mm rassin viel naputtelin reunaan. eipähä oo teräviä kohtia ni pitäs kelvata konttorille. ja jäkistyhän tuo loksun reuna ihan kivasti. o shit! 70mm ja 50 saa olla puolellaan... nou hätä orkkis levitys on sen 30mm ja otan sen mukaan jos tulee jotai jupinaa ![]() nääki pitäs kait puhaltaa ja maalata uuvestaan. vihreetä jeeppiä koitin tänää tarttailla kulman reissun jäliltä ja ei kipunaa vieläkään.. kaik on vaihettu uuteen paitsi virtalukko ja johtosarja pistetään vika koville ku ei meinaa löytyä prrrkkk!nyt saa kyl ottaa parit ku tuli noi kovi ahkeroitua
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Cherokee Chiefistä löytyy mallisarjan levein lokari.
Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 29.10.2011 21:48 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
eiks se oo wide track malli?
no mut pitää kelvata tollasena ku ei oo levenny alkuperäsestä ku 40mm
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Siul on hyvä aihio! Normi muutoskatsastuksen rajat ei tule vastaan pikku muutoksilla
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ehä tuo siun oo? .. sehä oiski vinkee peli ku laittas tuollaseen vanhaan koppaan sen srt tekniikan![]() ![]() keulan osia tänää parsin kasaan. kaik lommot oiottu sisä loksuista ja kaik reiät hitsattu ompee. tahtoo mahtollisimman kliinin näkösen pannu huoneen toisee ei tarvinnu ku 2 pientä paikkaa mut toine oliki sit iha katastroohvi. siihe on joskus laitettu isompaa akkua varte teline ja sehä ei irrontkaa iha helposti. helvetinmoine reikähä siihe jäi ja ois ollu jättiläis homma parsia kasaan ni aikani ku kaivelin varaosa varastoa ni sielthä löyty ton portto jeepin loksut mätä vikaa on mut ei mitää mahotonta. kuvia ei oo ku ketään kiinnosta katella paskasia ruosteisia pelti lirpukkeita. tai jos mie nyt jonku kuvan laitan jostaki ![]() kohta ku on taas lumet maassa vois ruveta tätäkin ehjäilemään..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#6
|
||||
|
||||
|
töitä oon painanu sellasee tahtii ettei oo kerenny oikeen panemaan jeeppiä.
no jotaki kummiski. rungon vein just äske hiekotus paikalle. lauantainaki töihi mut jos sen jälkee vaik puhaltas. saas nähä mitä tulee sittehä ei oiskaan muutaku pientä muutosta jeepin rungon rektaaliin eli aisojen nosto+ vihdoin se riipukkeide kääntö ku amerikkalan pojat kehu et on nii hyvä viritys ja tarkotushan ei oo korottaa samalla.taka tai joku mikälie keski vinssin paikka pitäs kans keksiä? taidan turvautua lemiläisen insinööri toimiston apuun ja pyytää ihan oikean ongelman ratkojan paikalle
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
pakko oli keksiä jotai muuta hommaa ku ei huvittanu käyä puhaltelemaan
![]() keskimmäisen poikki palkin korvasin vähä viksummalla ku ei tuo vanha oikee soveltunu sinkittäväks 60x60 rhs ,jalat 60mm jotai putkee ja vähä jäkistys lappuja. tää jäi siis viel kesken ku tuoho pitäs napostella se vinssin peti kans. tuollaset levyt tuli tuohon. en muutakaan keksiny. sinkittämise kannalta paska rakenne mut toine ois ollu boxaaminen ei kiitos. tuosta kohtaa nää kuulemma ratkeilee. eiköhä tuo jotaki auta. 6mm levyä tais olla ![]() korin kannakkeen tein kans uuven. ei jää iha nii alas. hitto kyl on mukavata rakennella. eiköhä tuota oo koht nii paljo "paranneltu" ettei enää leimaa saa nooo... pihan auraukseen/polttopuun ajoonha tuo oli tulossakin
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |