![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jonkun pakumersun kytkimessä taitaa olla sama booritus, Mutta halkaisija on liian pieni maastokäyttöön...... Tein sitten OM601:n vauhtipyörän päälle tuollaisen levyn johon sai Jeepin 265mm kytkimen kiinni. Samalla tuli reilusti lisää kaivattua painoa vauhtipyörään. Koko limppu kävi tasapainoituksessa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mitäs sieltä Jeeperin koneesta on yleensä hajonnut? Mietin vaan itekseni, että oisko pitäny tasapainottaa kampuran kanssa pakettina??
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
En ole sen tarkemmin tutkinut...... mutta ylempänä on vika, Joko mäntä tai esikammio.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Kävikkö jeeper tasapainottamassa missä sen paketin?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lahden kansityö sen tasapainotti.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Pitänee laittaa sorvi laulamaan nii saa sen paikoilleen
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Miksi sie jeeper halusit lisää painoa vauhtipyörään ??????
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Tuossahan vois ollakki ideaa että sorvaan mesen vauhtipyörästä vähän pois ja laitatan jonku tuon tyylisen levyn nii säilyis starttikehän paikkakin ennallaan
|
![]() |
| Luokat |
| mercedes, moottori, range rover, swap |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|