![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Okei! Aina oppii lisää minä kun luulin että LN110 ei oo tehty jäykällä akselilla. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta päktutö topic. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Pitihän sitä tänäänkin vähä jotain "ruuvata".... syöttöä nimittäin
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Waaat ??
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tyhmän mallinen imusarja..... L200 oma imusarja soveltuis paremmin...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ahtopaine tulee 1-2 pyttyjen kohdalta suoraan sivusta sisään ja noin ollen paine käy aina venttiileitä vasten ennenkuin menee oikeaan paikkaan. Vakio imusarjan kun otin itseltä pois niin 1-2 kanavat oli aivan kiiltävän puhtaat ja 3-4 vähän tummat liasta.
Tuossa vielä vertailukuvat: Vakio ![]() L200-L300 ![]() Ja paras L200 malli on tämä ![]() Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 28.10.2011 23:06 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Joo siis 1-2 sylinterin... ajatuskatko/kirjotushäiriö itellä kun 2-3 sylinteristä höpisin... no menihän siinä puolet oikein
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Mitsu L-200 "tuning" | apiaani | Linkit | 11 | 18.05.2010 18:10 |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Myydään Mitsu L200 alkup.16" peltivanteet | Wrang | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 02.02.2010 14:25 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |