![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
ON ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
kuvan perusteella ei ole, ku niistä puuttuu semmoset hitsatut tuet
|
|
||||
|
||||
![]()
Wautsi! Nyt on HJ komeen näkönen. Saiskohan tollasella lyhennyksellä leimalle mitenkään?
|
|
||||
|
||||
![]() HJ RULES
Aika onnistuneen näköinen projekti.Hyvä että toiset tekee.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän tuo pitäis olla vähintään Trafin muutosluvalla toteutettavissa.. Muutoskatsatustakin joku katsastusmies vihjaili, että voisi kenties olla mahdollista... Mutta minä en oikein niin helppoon ratkaisuun äkkiseltäni uskoisi.
Eli muutoslupaan vaan fiksuja perusteluja keksimään, niin onnistunee.. ![]() Itse nimittäin olen pohtinut, että jos löytäsi joskus hyvän ja sopivan ruosteisen aihion, niin siitä voisi lyhennetyn version tehdä.. Vielä kun tekniikan vaihtais bensalle, niin ei tarttis verojenkaan kanssa leikkiä enää yhtään. Mutta hieno tuo todella on. Itse kiljun ehdottomasti leimaamisen puolta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pätkä patrol -83 2+3 hengen paku | hiluvitkutin | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 05.08.2012 11:48 |
Ostetaan Ostetaan maasturi! Mieluiten "pätkä" mallia. | ami1981 | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 18.10.2011 08:49 |
Myyty Patrol "pitkästä pätkä" projekti | -Stedt- | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 14.08.2011 11:08 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myyty Pätkä pajero avo "projekti" 80e | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 14.06.2010 06:46 |