Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 25.10.2011, 23:25
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja huhja Näytä viesti
kävin tänään pajeron kans leimalla leima tuli mutta kovasti kummastelin et etuakseli paino oli melkein täys kyseessä ihan orkkis pitkä pajero mistä takaa purettu penkit ja sisusta, inssi tokas et vajaa parikymmentä kiloo saa lisätä keulalle eihän siihen voi mitään laillista kiinteetä vinssi petiä ees suunnitella tosin konttoreissakin on eroja.. mitenkäs ennempi pajeroihin tutustuneet on toteuttanu tuon ongelman??
Käyttikö ihan puntarilla vaiko siinnä iskaritestissäkö katsoit painon? Aika jännä että olis muka niin korkealle nuossut etuakseli massa,voisko olla että laite fuskasi vaan painoa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Pajero 3.0 V6 -92 _ruben O/M/V Ajoneuvot 0 21.07.2008 11:17
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
M:pajero TAGE O/M/V Ajoneuvot 0 14.08.2007 21:41
M: Pajero 3.2 Di-D HDJ-80 O/M/V Ajoneuvot 0 14.08.2006 15:03
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32


Sivu luotu: 19:27 (GMT +2).