Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.10.2011, 00:22
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Nuo ilmajouset näyttäs olevan huomattavan lyhyitä, minkä mittaisena -Matti- lla oli nuo pussit?
Toki tuo minun hdj on matala, mutta tuo 7,5" pussin toimivuus hivenen mietityttää?
minkälaisilla paineilla noilla ajetaan, siis minimi paine, ja max.
kommentteja!
9" pitkät on noi mun ja 4.75" halkaisija. Minimissään 5 PSI suositus ja olikohan jotain 35 PSI maksimit eli karkeesti 0.3-2.5 bar välillä.

Onhan noita paljon pitempiäkin, mulla oli aluks 10" pussit mut myin ne eteenpäin: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=48972

Mä oon tykänny kovasti, tyhjiltään ei juuri eroa vakiosta ja kun lykkää pari kehää lisää ilmaa niin tuleepa 1-akselinen 1600 kg kutukoppi mukavasti nyökkimätä mukana.

Nyt tähän uusimpaan keksintöön (FJ) suunnitelmissa ja jo laatikossa venaamassa Toitsun (120-sarjalaisen) omat ilmapussit, takajouet siis mäelle ja rullapalkeet tilalle. Saahan nähä miten ne saa viriteltyä ja miltä tuntuu. Meinasin ihan peruslinjalla: kompura, painesäiliö vanhasta sammuttimesta ja kojetauluun painemittari ja säätöhanikka. Ehkä vielä yks venttiili lisää millä sais pussit yhdistettyä keskenään, menis mettässä nätimmin, akseli keikkus vastustelematta puolelta toiselle.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu HJ valojen vaihtorele Jani_R O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.08.2011 16:42
Valojen katsastus Hartzaq Tekniikka & Jutustelu 28 26.01.2010 23:55
Grand Cherokeen (ZJ) korkeuden oikea mittaustapa WinChester Tekniikka & Jutustelu 16 03.10.2009 17:50
korkeuden muutos jälkikäteen? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 04.03.2009 21:12
O: 7" valojen kehykset Pauli O/M/V Muut 4 15.07.2007 18:26

Sivu luotu: 19:06 (GMT +2).