![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() purkaminen on vaan niin kivaa
rojekti kuvaa...
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=4441 Ja näitä osia tuosta raadosta oli tarkoitus käyttää....melko suuri hukka% V....ittu ku osais viel laittaa noi kuvat näkymään suoraan täs... noh reenataan... no ny pitäis näkyä ![]() Viimeksi muokannut offimage : 06.11.2011 20:16 |
|
||||
|
||||
![]()
Jumankekka, sehän on taas päässy puuhastelee projektin parissa. Meinasin tänään poiketakki, mut jäi sit väliin.
Missäs kunnossa iskarit oli? Eli saako ne ehkä hyödynnettyä, vai joutuuko hankkiin iha uudet? Mulla vois olla sopivaa kulmarautaa noiden takavarsien vahvistamiseen. Jos niist tekee siis tämmöset, ku Willy Roveriin tein: |
|
||||
|
||||
![]()
hieman ot, mutta onkos tuo rangen raato zf automaattiaskilla? olis tarvetta jakoloodalle zf hännällä
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Manuaali se on.
|
|
||||
|
||||
![]()
2000 marraskuussa oli kehitetty mun kuva Ravijoelta, mutta siinä mulla oli jo 38 renkaat alla Mersussa. Eli tämä esillä oleva kuva on sitten 2000 tai 1999 syksyltä. Onkos mitään uusia kuva Rojotasta?
|
|
||||
|
||||
![]()
Huhuuu Make!
Joks tää nähdään ajamassa Punkalla 3.3. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Paa nyt edes se skanneri "hikoileen", että saadaan jotain kuvia. Viimeksi muokannut Jare : 03.02.2012 23:21 |
|
|||
|
|||
![]()
Rapsapäivityksiä odotellessa...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||