![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
mites helposti sieltä rallirinkulan keskeltä pääsee pujahtamaan poies kun ei kuitenkaan ehdi mitään mahottoman montaa tuntia rymyämään
|
|
|||
|
|||
![]()
Just näin Superlon. Itse olen tulossa kanssa paikalle ainakin porttivahdiksi ja koordinaattoriksi ralli/offi autot ettei tule vahinkoja. Samalla siitä huutelen hinureita jos tarvis ja halukkaita. Paikallinen ralli taas lähestyy niin rallipelejä on varmaan testaamassa.
|
|
|||
|
|||
![]()
koskas portit aukenevat ja onkos offi varikko käytös
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Varmaan jo klo 10 ollaan paikalla. Offivarikko toimii kilpuri varikkona ja lätö/maali paikkana mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Trailerit viedään mutakaukalon reunalla olevalle parkkialueelle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tossa pieniä koosteita sunnuntain ajeluista. Tän viikon lauantainahan olis nyt ne trial-kisat ja sunnuntaina taas normi ajopäivä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oliskos joku menossa ajelemann?
|
|
|||
|
|||
![]()
Me ollaan ainakin stadion trialissa hommissa, lähe sinäkin Ahvenistolle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mites olis tulevana viikoloppuna.? Mulla ja juniorilla poltteelee sormet ku toi jykyn jojota tuli meille ja ny sitä tarttis päästä testaileen. Ja nuotio maggaraa tekee kans miäli.
|
|
|||
|
|||
![]()
Itse olen estynyt mutta olisko muita tulossa portin avaajaksi.
|
|
|||
|
|||
![]()
Itse korjaten, sunnuntaina onnistuis, olisko tulijoita?
|
|
||||
|
||||
![]()
Sunnuntai sopis ainakin mulle noin klo 11 eteenpäin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vois tulla makkaraa paistamaan.... Uuden taukopaikan suunnitteluakin vois kai samalla suorittaa??
|
|
|||
|
|||
![]()
Meidän perhe vois kans ilmestyä paikalle. Kello 11 ja notskipaikan sunnittelu passais meillekin hyvin.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jep jep elikkä klo 11 aloitellaan.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Pist ny se kuvaki tänne mis LJ o aikas kallellaa.
|
|||
|
|||
![]()
No niin, kiitos kaikille paikalle saapuneille. Liukasta oli ja toivottavasti saatiin suunnistus mies houkuteltua trialin pariin
![]() Katu-uskattavuus autossa vaan kasvoi ![]() Niin ja paikkahan oli TMK syystrialista tuttu 5 pätkän lähtö. Viimeksi muokannut sirP : 23.10.2011 17:21 Perustelu: Unohdus |
|
|||
|
|||
![]()
kiitos taas järjestäjille hauskaa oli ja tapahtuma rikas
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Meijän porukka poistui paikalta näköjään tänään liian hätäseen, jäi parhaat palat näkemättä!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Pete. Onko Toyota hyvä auto maastossa????
|
||||
|
||||
![]() Raisio 23.10.2011
Olipas pitkästä aikaa kivaa päästä ajelemaan. Mun kohdalla ajo oli hiukan opettelua uuden aarteen kanssa. Mukavasti Toyota kierteli kiviä ja kantoja. Hauskaa oli meillä molemmilla. Veetin mielestä olis pitäny uudeleen kaataa ku se oli niin kivaa. Kaadosta selvittiin melkeinpä vahingoitta ( kolhuja, työvalo ja tuulilasi). Onneksi säästyttiin henkilövahingoilta. Taas täytyy painottaa turvavöiden käytön tärkeyttä ja kaiken irtaimiston tukevaa kiinnittämistä. Muutama uusikin "reitti" avattiin. Uuutta maggara kodan paikka suunniteltiin ja melkeinpä se päätettiinkin. Eli taitaa olla talkoot tiedossa
![]() Ja sitten niitä kuvia: JanneK alustapesulla: PätkäPajero 3:lla yrittämällä ylös: Mulla vielä tojotan kallistuskulmat hakusessa: Pajero lähtee nousumaan vanhaa stanupätkää: Enempää ei kuvia tarttunut puhelimeen. Kiitokset kaikille mukana olleille tapahtumasta ja avusta jota saatiin ku kaaduttiin. |
|
|||
|
|||
![]()
Millonkas olis seuraava ajopäivä? Mielellään lähtisin vähän uutena tutustumaan paikkoihin ja Suzukia ulkoiluttamaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Olisko tuo 5 tai 6 marraskuuta sopiva enemmistölle? Vähän sahaa ja kirvestä mukaan sekä muuta tarpeellista. Tänne vaan vastauksia. |
|
|||
|
|||
![]()
Ei tossa pysy Suskakaan pystyssä
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offroad: Oriveden seutu | milsim | Tapahtumat | 50 | 05.04.2016 22:06 |
Salon seutu&ympäristö | vexxi | Tapahtumat | 992 | 23.08.2012 06:15 |
Kyytiä tarviis pk-seutu (tai MLÄ) - Turun suunta | pee | Chit-Chat | 0 | 27.11.2008 21:27 |
Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai | rairai | Tapahtumat | 3 | 08.08.2006 15:25 |
Porin seutu? | Ahis | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.11.2005 21:02 |