![]()  | 
	    | 
		
			
  | 
	|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
	 | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 hetkinen hei!  .. tuo kulki 35" kumeilla 96km/h lappu lattiassa 3.54 välityksillä. ja nyt jos mie laitan 4.56 välitykset ni ehä se kule ku jotaki.. emmätiä  ammatti koulun lyhyt matikka.. no mut ei sil kehtaa enää matkaa ajaa.. ja kierroksia koneesta ei oikei voi nostaa.eli jakistahan täs pitäs välittää sellai et pitkä puol pysyy normaalina. siin on nyt jakiksessa lyhyt puol 2.03:1 jos jostai sais hommattua dana 18 ja jeesukseniskänvanhan broncon 20:sen rattaat ne sotkemalla sais lyhyen puolen 2.46:1. eli lähes sama ku vaihtas 3.54set 4.56välityksiin..? ja tää vastais lähes samaa jos vaihtas normi dana 300sen. tai tera low dana jakikseen : 3.15:1 - 70:1 crawl ratio. Gear Ratio Comparisons: Changing the transfer case gears from 2.03 to 3.15 has the same effect in low range as changing from 3.54 to 5.38 gears while leaving high range unchanged for good highway driving and without losing strength in the ring and pinion set. nonni sehä löyty helposti   paitsi et tuokin maksaa sen 800-1000 riippuen mistä tilaa. shaisse! ttu ku on hankalaa. 
 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Noin 75 km/h.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Tumpula Racing Team  | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			tänks 
		
		
		
		
		
		
			![]() tuossa kotia ajellessa hokasin et tässähän on nyt 4v laatikko ei 3. pitääki viel mulkata mikäs välitys siinä nelosella on. akselit rupeis olee aikalailla valmiina. vähän maalia viel, uuvet jarru kengät taakse. kyllä. hylkäsin taka levy systeeminkin   jordaani kässäriä jos koittas rakennella..? ku tuoho porttaali jollikkään se tulee kummiskin ni vois tähä vähä harjotella jo. tiiä sit onks tuossakaan mitää järkee mut ei täs taia olla muutekaa![]() nii juu ens viikolle on nyt sit varattu aika rungolle hiekka puhalluksesta   kaik massat surraan viel pois ni ei mee kauhiast hiekkaa. ja ei kannata ostaa sit minimanista sellasta 125 piikki laikkaa.. siinä on karvan lähtö rosentti aika huima  10 min ja kaik piikit veks.. senku ropina kävi ja kivasti pisteli haalarin lahkeesta läpi. onneks ei ollu nakki tulilinjalla 
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability  | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
		
	
		
		
			
			Disable smilies in text
			
			jeeppi miehet tietää mite kivasti FS jeepeissä roikkuu taka akselissa iskarin alapään kiinnikkeet.  
		
		
		
		
		
		
			laikotin vaa irti ja käänsin kulmaa ettei enää kopise kiville..peruuttaessa kyllä mut etiä päi koitetaa yleensä muuteki mennä.. ![]() akseli putken päälle ei viittiny kiinnikkeitä siirtää ku ois ollu sit remontissa yläpään kiinnityksetkin. valmis! ai että on muute sit joskus kiva pyöritellä puhtaita melkee uudenverosia akseleita auton alle   pohjamaali on jotai mitälie purkinpohja jämää ja pinta jtn kauhian kallista uretaani maalia.
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability  | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Häikäsööö jo tuo haitekki muali  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 
		 | 
| 
		 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			pakko oli punasella hammeritella sutia kääntöpäät ni on enempi pro touhua 
		
		
		
		
		
		
			![]() samoja maaleja tuo musta on mitä töissä käytetään noihi kaikenlaisiin teräs rakenteisiin. kauhian pahan hajusta/kallista se on eli pakko olla hyvää ![]() seuraavaks saiskin ottaa voima(mikävoima? häh?  ) linjan sisälle. pestyhän se jo on eli termarin ,venttiilikopan tiivisteen, kampuran taka stefan vaihto ja sekin kaipais sit maalia. toisaalta tekis miel pitää se sinappikakka väri mut... se caterpillari väri on jääny kaivelemaan... ![]() pakko poustata uuvestaa tää kuva!!! ![]() ai hitto ku oli hauskaa! 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability  | 
| 
		 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
		
	
		
		
			
			Vinssi?
			
			Terve Late. 
		
		
		
		
		
		
			Hieano on akseli sulla! Sähän etsiskeli joskus isoa vinssiä? Tollasen huomasin olevan kaupan, aika jötikkä 70kg! http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=89009 t. Ismo Ämmä 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/  | 
| 
		 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
 Eiks 4 vaihde oo yleensä suora eli 1... ja jos sulla on 3,54 perät jakiksen nopee kans 1 niin sillonhan moottorin pitää pyörähtää 3,54 kertaa että ratas pyörähtää yhden kerran. ja jos ratas on 35 " eli 88,9 cm halkasialtaan niin se kerrotaan 3,14 on yhtäku 279 cm per renkaan kierros..... olipas taas selitystä..   mut mää ainaki sain et se kulkis 140,4 km tunnissa 3000 rpm
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Keijo K.orroosio kaveri joka on aina autossani vaikkei ole kaveri..  | 
| 
		 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Jeesitää ny vähä http://www.phnet.fi/public/mika.juss...n/laskuri2.htm
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 | 
| 
		 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
   no emmie sil noi kovaa kyl ajais vaik kulkiski  ja kiitti calmaaria linkistä joskus muistanki nähneeni tuon laskurin mut oon unehtanu. (ps: joks on lukko akselit alla???  )
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability  | 
| 
		 
			 
			#11  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
		
	
		
		
			
			CATERPILLA det här ock den talli
			
			tiiseri kuva uuvesta voimalinjan väristä 
		
		
		
		
		
		
			  melkosen napakan näkönen tuli koneesta. nuoreni heti 10 vuotta ![]() laatikot rupee olee kans värissää, viel 1 pinta. catti väri ois maksanu teollisuus maalina 170e 3l ni otin litran purkin normi unicaa pitäs tuonki aikasa kestää. ppppensselii seetää-nä vetelin ku ois pitäny maalaamo huputtaa ja siivota. nii ja catillaha ois ollu kone maali viel eriksee mut tuo on nyt jotai yleisintä catti väriä. Vares akseli? ja tää on teille kaikille pussihousu mussukoille! ![]() 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability  | 
| 
		 
			 
			#12  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Ei paha takalasiteksti ois tuokaan  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 
		 | 
![]()  | 
	
	
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
		
  | 
			 
			Samanlaisia viestiketjuja
		 | 
	||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 | 
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 | 
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 | 
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 | 
| FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |