![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Niin ja sitten prosenteista sen verran, että ei kai kukaan niin hullu ole, että kun esim: toyotan akselit vaihtaa toisesta, niin ilmoittaa koko akselit vaihdetuiksi.
Jarrut on tietysti vanhasta autosta otettu, jolloin prosentti pienenee esim: akselien osalta... ja tämä taas on katsastusmiehen päätettävissä, että paljonko ne pelkät akseliputket+murikka on prosentteina. eli kyllä sen 35% saa alitettua, kunhan ei vaihda osakokonaisuuksia, vaan osia kokonaisuuksista, tämähän perustuu rehellisyyteen, joten... Ja sitäpaitsi se haljennut tuulilasikin vaihdon jälkeen pitäisi laskea niihin prosentteihin, mutta ei niitä jarruja, jotka täyskunnostat leiman jälkeen, että näin.,.,. Niin ja eikö se taka-akseli sisällä kardaaninkin?? Toyoism is a fucking disease. Don`t eat yellow snow. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Blazerin runkonumeron sijainti? | FinnDRZ | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:14 |
trooperin runkonumeron sijainti | ialas | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.08.2006 20:18 |
JEEPIN RUNKONUMERON salaisuus | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 20.07.2006 16:01 |
Runkonumeron retusointia (ykkös sarjan lantikasta) | ZeiZei | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 31.05.2006 22:15 |
HJ60 runkonumeron sijainti?? | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.02.2006 21:20 |