Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 21.10.2011, 15:54
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle Näytä viesti
Kovasti kiitoksia tiedoista..

Muttamutta... Nyt iskee sitten seuraavanalainen kysymys..

Eli kun tuon tiedoston mukaan 40/55/70 sarjalaisen tikut ovat samanmittaiset, niin tarkoittaako tuo 70-sarja tätä Light Duty -mallia, vai onko LDssä (LJ/RJ) ja HDssä BJ/PZJ/...) samat kepakot? Jos on, niin sittenhän Bertan keppien pitäis muljahtaa tuonne RJn akseleihin.. Vai olikos nyt sitten noissa perien booreissa eroja?

Eli kuten huomaatte, noita akseleiden sisuksia ei ole ikuna ennen tarvinnut opiskella.
Joo, LD ja HD 70-sarjalaisissa on eri kepakot. Lehtijousellisissa 70-sarjalaisissa on samanlaiset akselit kuin bertassa. Eli myös murikat 9,5"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj-70 ja muiden mallien vaihteistojen sopivuus? tikkukuski Tekniikka & Jutustelu 8 19.10.2010 23:32
Toyotan prado mallien foorumi (150,120,90) Rölli Linkit 0 24.01.2010 16:17
Ostetaan nivan vetoakselien suojakumit messmer O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.09.2009 23:33
Hj 60 -80 ja -89 mallien jousituksen erot Tekniikka & Jutustelu 6 04.08.2005 20:57


Sivu luotu: 13:20 (GMT +2).