![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
tuo tohjona oleva ranne vituttaa ja se että ei oo raptorissa ketjuja,, ei pääse tuhoo rannetta lopullisesti
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Loppuko ketju kesken ? Kantsis laittaa lukko väliin ....
|
|
|||
|
|||
![]()
Naapuri...
Lainaus:
![]() Mihin muuten voi käräyttää veronkiertäjän? Monta vuotta jo ajellut useammalla eri viron kilpisellä autolla ja tänä kesänä ilmestyi jo viron lapuilla oleva motskarikin ajoon. |
|
||||
|
||||
![]()
Trafiin voi käräyttää, pitää ottaa kuva digikameralla ja lähettää sinne.
|
|
||||
|
||||
![]()
ei loppunu..
oli sen verra löysät et lähti pois paikoiltaan,, akselin ympärille ja ketjut aivan paskax ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oi helevetti näitä töitä. Roska-auton peräportin tiivisteen (eli se tiiviste joka pitää kaiken kakkaliejun autossa) vaihto......
|
|||
|
|||
![]()
Metalliliitto on päättänyt laajentaa työtaisteluaan uusin yrityksiin 7. marraskuuta.
katsoin tota listaa mitkä kuuluu tohon , ei tarvi ittekään töitä tehdä, ekan viidentoista jälkeen oli löytynyt listasta kuusi suurinta asiakasta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja se on muistaakseni 180 päivää kun pitää auton olla yhtäjaksoiseti suomessa että siitä menee verot maksuun. Korjatkaa jos oon väärässä...
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]()
Toi kans kummastutti ett imeytyskentän päälle pykätty varasto, ilmeisesti ilman lupia?
Miks muuten kenttä on naapurin puolella?
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]()
okei miutahan ei vituta oikeestaan mikään ikinä. PAITSI : [:] Occupy Helsinki [:] hommelit!
voi perkeleen vittu saatana noita hintti hippi homoja! saatanan mömmö veikot pitää jotai ihme kokouksia keskellä kaupuntia? miks? ai että sais poltella ruohoa laillisestikö? vai turkis on murhaa? mikä on menny kasvatuksessa väärin vai onko ihan ite opittua? ärghHHH!! voi perkeleen apinat!!! ... hetkinen.. eihän miuta kyl ees vituta ![]() voi perhana! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joku peugeotin raato oli ajettu mun parkkiruutuun kun tulin kotiin.
Jos olis talvi, niin olisin varmaan laittanut liinat kiinni ja hinanut sivuun. ![]() En viittinyt ruveta asfaltilla toista autoa rikkomaan....
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Varastohalliin kyllä on haettu luvat, toki saattaa olla että liian lähelle minun rajaa on rakennettu kun yksi rajapyykki on hukkunut tuossa ilmeisesti perustusten kaivutöiden aikana. Nuo autot sillä taitaa olla firman nimissä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
V...taa ku joillekkin on 70 km matka aivan ylitse pääsemättömän pitkä ja mun pitäis arvioida veneeni kunto ostajan silmin.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Samaa rataa:
- Tuleva lakko ![]() sitten: - Tuleva leikkaus ![]() - Kyrvähtänyt vetari ![]() - Loput sensuroitu... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ERITTÄIN laho -97 fiesta
![]() ![]() ![]() kaikenlaisia hommia sitä tulee otettua vastaan ![]() ![]() ![]() noooo,, köyhän on pakko yrittää... |
|
||||
|
||||
![]() liitto
liitto vituttaa,, haistakoot sielläkin mursut paskan..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Avioliitto vai kenties ammattiliitto
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
tuo jäkimmäinen.. tohon ekaan en oo viel haksahtanu..
|
|
|||
|
|||
![]()
Kuulema viimeinen työviikko... Ja ihmisillä tuntuu olevan liian suuret suut...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuleva lomautus...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
älkää pojat olko murheissanne noista lomautuksista ja viimisistä työviikoista,, liitto ilmotti mulle että saan akasintaan helmikuun puolessa välissä rahaa..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ja olen sentään ollut työtön 1,8 alkaen...:eekk: Viimeksi muokannut mäksä : 26.10.2011 22:57 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |