![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Myyty Tuolta rakennustopikista lainaten.Lainaus:
Myyty
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Noh,Mie aloitan, 1050e. tarjottu! :-D. Komia Mökki!
|
|
||||
|
||||
![]() Hyvä että joku aloitti. Mutta tuolla summalla ei kyl vielä lähe. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eiks huutokaupittelija laita lähtöhinnaks sellasen hinnan jolla on valmis luopumaan kamppeesta?
Onkos tää mokki ny pitkä vai pätkä ja onko noi akselit leveet vai kapeet?... Määkunennäistä mitäättiä. Onko toi voimansiirto kunnossa, eli löytyy kaikki vaihteet? kytkeytyy neliveto? ja lukot? Mitähän toi tossa kunnossa painaa? |
|
||||
|
||||
![]()
Juuri näin minäkin olen antanut itseni ymmärtää!,Mutta kai minä olen sitten se mitään ymmärtämätön,..Ei herneitä,Eikä hamekankaita! :-D
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Esim ebayssäkin monesti huudot alkaa 0 hinnasta ja osta heti hinta on joku muu. Samaa huutonetissä. Myöskin käyny ihan live huutokaupoissa, joissa meklari jättänyt tuotteen myymättä, mikäli hinta ei ole noussut riittävästi. Taitaa vaan olla täällä offipalstalla ihan omat säännöt taas ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Unimog 404 projekti | Jare | Maasturiprojektit | 35 | 20.10.2011 20:42 |
Suikka projekti ”taasen” *Toinen projekti tuli taloon* | jonetzu | Maasturiprojektit | 61 | 22.07.2011 20:51 |
Myyty 411 Unimog -64, lievä projekti | pee | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 28.03.2010 15:23 |
Myydään Unimog 404 projekti | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 19.02.2010 05:35 |
M:UniMog Projekti/osakasa | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 21.04.2008 09:34 |