![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kyl sen jakiksen varmaan saa sieltä irti erillään, mut helpommalla pääsee kun ottaa koko paketin alas. täs on hyvät ohjeet (jos tuo autos on 2½ turbodiisseli)
http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua...ee8914/22B.pdf Seuraavana mikä mulle tulee mieleen on keskitasurin rengas, sen kun saa laitettua väkivallatta väärinpäin (osa 36 sivulla 75). Edit: sitä jakista ei kannata halkasta ketjulaipasta auton alla, sitä ei saa kasaan kuin pystyasennossa, tai no ei ainakaan niitä osia jotka liittyy keskitasuriin (sivun 75 neulalaakerit nro 31 on kuvasta poiketen halkastuja laakereita) Viimeksi muokannut mki : 16.10.2011 09:22 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron outo jakolaatikko-ongelma | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 08.03.2015 19:14 |
Pajero 2.5 Tdi -93 "super select" takalukko? | Mara83 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.02.2010 15:03 |
pajeron super select automaattivaihteisto? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.12.2009 20:22 |
Pajero -97 Super Select keskilukko??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.11.2006 07:33 | |
LJ:n jakolaatikko ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.03.2006 20:14 |