Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 15.10.2011, 21:14
Jess Jess ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.06
Sijainti: Masku
Viestit: 350
Perusasetus

vaidoin tuohon kotteroon ensin nyt sitten termostaatin, kun viisari ole melko alhaalla jatkuvasti ja nyt kierrokset sitten siinä 800-900 kieppeillä mutta täytyy viikolla parmmin seurailla, että oliko syy tosiaan tässä. Termostaatti oli toyotan oma 11/86 numeroilla ja siinä oli kumitiiviste siellä josta sitten päästää kunnolla läpi mutta se kumi sitten osittain jo rikki, voiko olla jopa alkuperäinen. taitaisi tuollainen ryyppyhässäkkä olla uutena kallis, toisaalta kun auto muuten lähes uutta vastaava, niin kyllähän siihen hieman kannattaa tarvittaessa sijoittaa, kuitenkin halpaa ajoa, vaikkei autolla kuin käyttöarvo, kiitos kuvasta ja muistakin vinkeistä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:KOVA:n avoharja kristian O/M/V Muut 1 25.07.2007 14:35
Corollassa korkeampi maavara ??? Ex_inkkari Chit-Chat 44 18.06.2006 23:33
M: kova luu B-20 tekniikka MK O/M/V Muut 3 02.01.2005 22:03
Kova kate Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 5 23.05.2004 19:01
M:SJ 410 Avo/kova O/M/V Muut 0 30.11.2003 18:52


Sivu luotu: 16:47 (GMT +2).