![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Vapari vai turbokone? Mäntä rikki. :E
|
|
||||
|
||||
![]()
ehkäpä se sitten puhkas männän tai katkas renkaan...
paljo maksaa ? tai vaihellaanko ehjempään harmaaseen http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=78977 ? vois olla muuten Luumäelle asiaa muutoinkin ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Vaparihan se on.
Lainaus:
Ihan pilkkahintaan ei haluta kuitenkaan luopua, kun tuolla tallissa on säilössä isin vanha tehopeli-Mersu kaksnelikymppisellä koneella. Siitähän saa tuohon tehomyllyn ensihätään ![]() Ja olis kuule vaiheltu jo, jos mulla ois rahaa maksaa välit ja ne vuotuiset dieselverot. Näin poikamiehelle ei noin monen penkkimäärän rahtaus näillä d-veroasteikoilla oikein kannata ![]() Arvaa vaan, montako kertaa mä olen tuota Harmaan myynti-ilmoitusta kuolannut ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
vaiha alakertaan laakerit vaan. tuskin on sen kummempaa hajottanut. semmonenkin mahollisuus on vaikka hullulta kuulostaaki niin jako pääsee hyppää myös ketjukoneissa (kokemuksella voi sanoa). itellä hyppäs jako mb 290td:ssä ja venttiilit hakkas mäntiin, myös tehot hävis samalla. ei hajota vielä venttiilikoneistoa moinen |
|
|||
|
|||
![]()
Auto on saatu pihaan pois tien päältä, tutkimukset alkavat, kunhan ehtivät.
|
|
|||
|
|||
![]()
ittellä putos esikammio, ja oireili samoin. ei menny kun mäntä, kansi, ja lohko.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Myyty!Recaron penkki mersusta | Castrol | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 06.09.2007 01:04 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |