Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle
-Kone kuntoon, ei mitään ihmevirityksiä. Kunhan toimii ja on ns. hyvä.
-Rungon putsaus, korjaus ja maalaus... Jopa galvanointi.
-Koripeltien siistiminen, esimerkiksi soodapuhallutuksella. Alkuperäisenkaltaista tai ainakin -väristä maalia kehiin ja hyvä niin.
-Istuimet ja rättikatto rautoineen suoraan Ritanniasta.. Jos rahat riittää.
-Sähköt toimiviksi ja jollain aikataululla alkuperäisiksi. Vaihtovirtalaturi olis kova sana, samoin - maadoitus.
-Jarrut joko alkuperäisiksi tai vastaavasti päivitettyinä 2-sarjalaisen palikoilla, jotta saataisiin 2-piiriset jarrut käyttöön.
|
Onko runko ja koripellit jostain oikeasti rikki, jos tarvii osiksi purkaa ja puhaltaa? Kuvissa ei pelleiltään näytä rikkinäiseltä, vaan ikäiseltään