|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#226
|
||||
|
||||
Jaa kompura
Ja minäkun luulin, että tässä on lukot jommassa kummassa päässä, mutta ei.. Tänää just näin jotkut lukot jollaki netin kaupassa.. Hinnasta en tiiä, mitä haet, enkä näistä muutenkaan mitään tiiä, enkä ees että kelpaakokaan.. mut mites noi? http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...ent_view/45369 E: Aijjaa Viimeksi muokannut Kääkkä : 17.08.2011 21:34 |
#227
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#228
|
||||
|
||||
[QUOTE=Semmonen pärisiä tuli nyt alkuun hommattua oottelemaan parempia aikoja ja asennusta.. (viair 480c) ihan vahingossa löysin netis syövereistä tuon ja sain ihan pilkka hintaa uuteen nähdän. Jostais tarviis vaan nyt sitten vielä löytää jonkinlaisia johjaus rojuja että vois joskus tulevaisuudessa ehkä lukkojakin napsia päälle?? eli mistä alkaa kyselemään ja mitä kaikkee?[/QUOTE]
miks kukaan ei kerro? |
#229
|
||||
|
||||
taitaa ottaa ja vaihtaaa koneen perjantai iltana jos alottas joskus 6 nurkilla, niin oiskohan toi jo joskus puolen yön maissa liikenteessä
apulaitteet pitää kiinnitellä paikoillaaan olevasta, kytkin, termari koteloo, ahtoputkee, cooleria, yms ja pakoputki pitää tehä taas tuolle turbolle uudestaan.. hommaa riittä mutta kyllä hoituu. |
#230
|
||||
|
||||
pikkusen loppu mielen kiinto kesken eile kello oli vähän vaille 12 niin puuttu enää öljyt nesteet ja pakoputki. eiköhän tuota passaa nyt lähtee takas
|
#231
|
||||
|
||||
hyvästi tunte vetävän syötöt on niin pienellään vielä kun olla ja voi ahtoja joku 1.3bar pakolämpömittarista hävinny se semmonen väli nippeli niin sitä ei nyt vielä voinu tutkia eikä vielä pakopaineitakaan.. varovaista rälläilyä niin ei säry
|
#232
|
||||
|
||||
pikkusen meinaa kylmänä lähtee käyntiin liekkö jostain ilmoja vetelee polttoaine systeemeihin ja sitten kun lähtee niin sinistä savua tulee jonkinverran. Isompi vuotoja ei näyttäs ulos päin tulevan.
Sitten alkaa 0,6barin jälkeen kumma vihellys turbolla, se kyllä varmaan johtuu pakoputkesta vai kuinka. |
#233
|
|||
|
|||
hiukan kuulostaisi joko isoja pisaroita polttoainetta männänpäällä, ta yksinkertaisesti asennusöljyt palaa koneesta
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#234
|
||||
|
||||
se kyllä loppuu sitten kun kone lämpee ja aika hökimällä pyörii hetken. voi olla että ilmoja jostain välistä vetää
|
#235
|
||||
|
||||
Kuka arvaa mitä kyseiset boksit sisältää
|
#236
|
|||
|
|||
lukkoja muuallekin kuin oviin ja virtalukkoon
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#237
|
||||
|
||||
Tommosia niistä parit kappaleet löytyy.. lukkoja 5.29 välitys
Minkälainen öljy kannattaa periin laittaa kuhan noi joku viikonloppu tässä pulttaa kiinni? |
#238
|
||||
|
||||
Mistäpäin maailmaa ostit ja paljonko maksoi?
|
#239
|
||||
|
||||
kait ne jostain isonmeren takaa tuli.. ja hintaakin oli aika kivasti että sai puoltoista vuotta säästää mutta alle 5000€ jäi reilusti
|
#240
|
||||
|
||||
taka perä kiinni ja etupään kimppuun mars mars.
|
#241
|
||||
|
||||
Mulla vuotivat uutena.
Tuo kuvassa näkyvä kynsi painoi tuota läpi vienti holkkia hieman vinoon niin siitä johtu vuoto. |
#242
|
||||
|
||||
minä laitoin tuohon 62 chrysleriini ihan manuaaliset mini pallohanat vai olikohan oikea nimike ei sähköä ei hajoavaa. noita pallohanojahan on ihan minkälaisia vaan hana toiseen suuntaan niin ilmaa menee ja hana toiseen ilma poistuu näin oli tarkoitus itsellä, laitoin kumminkin kaksi hanaa kun ilmaa pitää liruttaa pois. oli varmaan aika selvästi selitettty.
|
#243
|
||||
|
||||
niin ja jäi sanomatta että kuorma-auton 10 litrainen painesäiliö maksoi uutena minulle 45 e. mahlamäeltä oli jotain kaveri alennuksia
|
#244
|
||||
|
||||
noita kysiä kahtelin että ei ottas kiinni kun olin lukeku just tuota että oli ottanu kiinni. mutta eipähän tuota tiiä miten käy.. vielä letkut ja kaikki muut niin pääsis testimään. Koko päivä meni turatessa tuon etupään kanssa.
|
#245
|
||||
|
||||
Semmonen paineilma systeemi värkättiin vänkärin penkin taa |
#246
|
||||
|
||||
Heräs tässä semmonen ajatus että voiskohan olla ennakossa vähän säätämistä kun se kylmänä ei oikeen meinaa lähtee käyntiin ja sitten kun lähtee niin pyörii hetken epätasaisesti ja työntää sitä savua ihan älyttömästi, mutta sitten ei lämpösenä enää mitään ongelmia. Muitakin ideoita ja vinkkejä otetaan vastaan. Eikä ole vaikutusta silläkään vaikka lohkolämmittimellä lämittää konetta ensin. (hehkut ehjät, suuttimet huollettu)
|
#247
|
||||
|
||||
Mulla kans samoja oireita. Yksi hehku oli mykkänä.
|
#248
|
||||
|
||||
Lainaus:
|
#249
|
||||
|
||||
ennakko on muistaakseni nyt jotain 0.95 ja noilla ennakon säätö jutuilla on heitetty veslintua mitkä siellä pumpunkylessä on
|
#250
|
||||
|
||||
Paljonko on ohjearvo? Miksi ne on karsittu pois siitä,nuo on ainakin volkkareissa ihan huippuja keksintöjä kun laittaa kylmästä käyntiin niin ei tarvi kuunnella sitä rykimistä ja huonoa käyntiä kuten japseissa joissa ei tuota ole,tai jos on niin joku toimimaton automatiikka tehty siihen.
|
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
Purkki-UAZin ehostusta | tommy_Z | Maasturiprojektit | 18 | 06.01.2010 14:25 |