Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.10.2011, 06:44
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Juu kickdown toimi.

Olin tulossa ojan yli ja polkaisin kaasua reilusti tämän seurauksena mersu pysähtyi seuraavan kerran melko vauhdikkaasti hiluxin perään ja keula paskaksi. Kaasu vivusto jumittui polttoaine putken alle eli kaasu pohjassa mentiin. Tuli todella avuton olo auton ratissa kun ei kerennyt mitään tehdä.

Päivitellään kunhan taas jaksaa

Kori vääntyi sen verran ettei ovet mene kiinni


Viimeksi muokannut nbf : 09.10.2011 06:51
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.10.2011, 08:22
Mico:n Avatar
Mico Mico ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.09
Sijainti: Outokumpu
Viestit: 439
Perusasetus

Schaizze! dein banzarwagen ist kaput

Kovan paukunhan tuo on ottanut jos alkaa oviaukkoja ahdistaa, toivotaan että olisi runko pysynyt suorana.
__________________
Analoginen sankari, digitaalisessa maailmassa.

rakennuspiirustus.fi/

<-ISORY->
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.10.2011, 08:53
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mico Näytä viesti
Schaizze! dein banzarwagen ist kaput

Kovan paukunhan tuo on ottanut jos alkaa oviaukkoja ahdistaa, toivotaan että olisi runko pysynyt suorana.
Kiitos! Tuo saksan kielinen kommentti pelasti ehkä koko päivän

Ei se edes loppuunsa kohti ollut kova paukku hiluxi hyppäs eteenpäin suoraan jeepin persieen ja mersun vinssi on niinkuin jyty neuvoi eli maskin sisässä.
Korin etummaiset kiinnikkeet on kääntyneet taaksepäin

Uskoisin että polttoaine putket on hiukan lämmöstä eläneet kun se keitti aika monesti ja tästä syystä taipuneet hiukan kaasuvivun eteen.

Käy kato se video tuolta safari topicista.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.10.2011, 10:07
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Auts!

http://www.youtube.com/watch?v=WGfi_...ailpage#t=369s

Tämän vuoksi kunnon etusuojajärjestelmä on must.

RJ:llä on menty vahingossa erään bertan perseeseen samalla tapaa parikin kertaa...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.10.2011, 10:28
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Kieltämättä hurjalta näytti tuo tilanne... Edelleenkin hyvää tuuria ettei sitä yleisöä sattunut just tossa kohtaa kulkemaan keulan editse...

No vaurioista villi arvaus että lokasiivet työntivät A pilaria vähän taaksepäin ja siksi ovet ei enää mene kiinni. Runko ruskin vielä noilla vauhtiloilla on nyrjähtänyt minnekään, on se sen verran vahvaa tavaraa.

Kun alkusäikähdyksestä toivutte niin nyt tuo keula on helppo (jotain on kuitenkin tehtävä) muokata eli syylärin ja vinssin sijoittelu uusiksi niin alkaa pääsemään ojan yli ilman kyntämistä.
Konepellistä saranat ympäri niin takareuna nousee ylemmäs ja kone jäähtyy...

Kaasuvivustolle tehkää myös jotain, sillo ei naurata jos on pikkuoffari renkaan alla... Peltiä on maailma täynnä mutta...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.10.2011, 11:46
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 Näytä viesti
Kieltämättä hurjalta näytti tuo tilanne... Edelleenkin hyvää tuuria ettei sitä yleisöä sattunut just tossa kohtaa kulkemaan keulan editse...

No vaurioista villi arvaus että lokasiivet työntivät A pilaria vähän taaksepäin ja siksi ovet ei enää mene kiinni. Runko ruskin vielä noilla vauhtiloilla on nyrjähtänyt minnekään, on se sen verran vahvaa tavaraa.

Kun alkusäikähdyksestä toivutte niin nyt tuo keula on helppo (jotain on kuitenkin tehtävä) muokata eli syylärin ja vinssin sijoittelu uusiksi niin alkaa pääsemään ojan yli ilman kyntämistä.
Konepellistä saranat ympäri niin takareuna nousee ylemmäs ja kone jäähtyy...

Kaasuvivustolle tehkää myös jotain, sillo ei naurata jos on pikkuoffari renkaan alla... Peltiä on maailma täynnä mutta...

Eli tilannehhan on se että oli tarkoitus tasan tämä safari päästä tuolla tekniikalla ja tuolla etu ylityksellä. Nythän sinne tulee se om603 ja ahdin, ikävä kyllä vieläkin automaagilla eli jos sattuu huono tuuri niin tuo tilanne on mahdollinen uudestaan.

Keulaa lyhennetään juurikin niin paljon kun pystytään mutta nyt menee motivaatiota kerätessä. Kun asiaa on sulateltu niin kyllä se kori siitä oikeaa ja tekniikka vaihtuu mutta menee varmaan viikko ennenkuin pystyy aloittamaan. On sen verran kuiteskin vielä vitutusta ilmassa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.10.2011, 14:40
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

vähän kun treenaat saman kaltasta tilannetta. pudotat vaan vapaalle ni ei pitäs osuu sattuuhan noita leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.10.2011, 18:07
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
vähän kun treenaat saman kaltasta tilannetta. pudotat vaan vapaalle ni ei pitäs osuu sattuuhan noita leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Kovin pitkä matka on L vaihteelta N vaihteelle samalla kun yrittää pitää auton pois ihmisten päältä


Mietin tässä että ansioluetteloon pitää lisätä ketju kolari metsässä ja liikenne ruuhka samalla
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.10.2011, 07:59
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
vähän kun treenaat saman kaltasta tilannetta. pudotat vaan vapaalle ni ei pitäs osuu sattuuhan noita leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Pitaakin ojien ylityksissa olla toinen kasi vaihdevivulla, kaiken varalta.
En oo ennen tuota tajunnut, kun pitaa hammasta purren vaantaa
ratista, ettei menis ihan linkkuun ohjaus!

No luulisin, etta jokainen yrittaa vastaavassa tilanteessa vaistomaisesti
ensin jarruttaa ja viimeiseksi vaihtaa vapaalle, ainakin tomaatilla.

Vaihtoi tuo Banzerwagen niin nopeasti "kaistaa", etta vois kuvitella
myos vilkun kayton tulevan mieleen!

Komiasti loikkasi ojasta ja vaihtoi nanosekunnissa suuntaa vasemmalle ja
Hilun peraan.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mercedes, mersu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty MB 300 GE -93 pitkä (463) Night_owl O/M/V Ajoneuvot 0 25.10.2010 20:05
Myydään Bj-45 pitkä -81 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 08.07.2009 14:32
Myydään Pitkä Vitara -92 LaaLaa O/M/V Ajoneuvot 0 21.11.2008 08:40
Ostetaan Pitkä MB 300 GD Gee. O/M/V Ajoneuvot 1 01.11.2008 21:07
O: G pitkä O/M/V Ajoneuvot 0 12.08.2007 10:27


Sivu luotu: 03:38 (GMT +2).