Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 23.03.2004, 13:33
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Rata-ajoissa automaatti on yliveto kun saa kaksinkäsin puristaa ratista koko ajan, kurvissa tallata yksinkertaisesti vaan kaasun pohjaan ja keskittyä suoran päässä tuplajalka jarrutukseen ! (automaatissa on varmaan siksi leveä poljinkin?) En ehtisi kyllä Ahvenistolla pykältämään...nostan lippalakkia manuaalikuskeille.
Anteeksi mitenkä??
..jotenkin tuo kurvissa kaasun pohjaan tallaaminen ja tuplajalka jarrutus ei oikein kuulosta rata-ajolta...
Eiköhän manuaali ole nimenomaan rata-ajossa se parempi vaihteisto....ei tule mitään kick-downeja keskellä mutkaa ja vaiteella pystyy jarruttamaan.

Itse tein swapin TH700 -> ZF6 speediin ja en taakse edes katso...

Eikös se mennyt jotenkin näin... "real cars have three pedals!"
..ja ei herneitä kiitos.


Jussi
11,84sec ET, 191,5km/h http://www.geocities.com/jussikosonen/corvette.html

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:KOVA:n avoharja kristian O/M/V Muut 1 25.07.2007 14:35
M: BJ42 loota+j.loota Chevyn adapterilla SuurSyömäri O/M/V Muut 0 14.09.2005 16:01
tietojaHJ60, 4,0 B efi+automaati offturisti Tekniikka & Jutustelu 12 14.10.2004 13:39
M:SJ 410 Avo/kova O/M/V Muut 0 30.11.2003 18:52
Kova huara Elmo Jokes 0 14.08.2002 07:31


Sivu luotu: 05:35 (GMT +2).