Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.10.2011, 13:00
Jii:n Avatar
Jii Jii ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.09
Sijainti: Joroinen/Kuvansi
Viestit: 158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Noh, siis periaatteessa vaikka näin:

http://rlcanon.sw.utexas.edu/taco/alloyaxle.html

Tosin tuossa nyt on erona se että cromo- vetareissa yleensä on jo valmiiksi koneistettu tuo yoken aukko siten että voi käyttää full circle snap- ringejä. Paremminhan ne pitää kuin ne c- kirjaimen malliset.

Mikäpä sitä estäisi tavallista vetaria koneistamasta jos ei muuten mahdu? edit: Tosin, onhan siinä varmaan se mahdollisuus että joutuu ottamaan "liikaa" materiaalia pois -> ei kestä enää kunnolla? Eipä ole tullut edes mietittyä, useinhan porukka ostaa cromo- vetarit siinä vaiheessa jos alkuperäiset ei kestä.

Tuli nyt modattua noi vetarit tämän hengessä:

http://www.jeepforum.com/forum/f140/...pgrade-416890/

Tiiä nyt onko modauksesta enemmän hyötyä vai haittaa, ei sieltä kuitenkaan hiveästi tarvinnut tavaraa ottaa pois että sai lukkorenkaan mahtumaan. Eli en usko että tuo rälläköinti juurikaan heikensi korvakkeita.

Ristikoiks tuli nyt Spicerin 5-760X. Laatuvaikutelma on kyllä näppituntumalla selkeästi parempi kuin Precisioneissa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.10.2011, 21:49
..Marko.. ..Marko.. ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.11
Sijainti: Maassa
Viestit: 229
Perusasetus

Kertokaas nyt kuinka toi xj vilkku rele toimii?? 3 napanen..kattelin että virtaa ei tullu ainakaa yhteenkään pinniin vaikka sulakkeelle tulee.. pelaavat silloin tällöin joten jos sinne kuuluu jonnekki tuoda +12v niin vetäsen uudet piuhat..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.10.2011, 21:55
..Marko.. ..Marko.. ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.11
Sijainti: Maassa
Viestit: 229
Perusasetus

itse itselleni vastaten eli onko tuohon X-napaan tultava suora virta sulakkeelta?? ja mikä rele ohjaa pitkiä valoja?? neki hukku yhtäkkiä..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.10.2011, 22:24
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ..Marko.. Näytä viesti
itse itselleni vastaten eli onko tuohon X-napaan tultava suora virta sulakkeelta?? ja mikä rele ohjaa pitkiä valoja?? neki hukku yhtäkkiä..
se sun auton tarkka vm...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.10.2011, 08:17
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ..Marko.. Näytä viesti
itse itselleni vastaten eli onko tuohon X-napaan tultava suora virta sulakkeelta?? ja mikä rele ohjaa pitkiä valoja?? neki hukku yhtäkkiä..
X:ään sähkö sulakkeelta (siis semmoiselta, jossa on sähköä vain kun virrat päällä) ja L menee vilkkukatkaisijalle, ja jos on merkkivalot yhtä aikaa palavat, niitten johto kytketään siihen P-liittimeen (P=Pilot light)!

Valoille ei ole alunperin mitään releitä, jos ei pitkät toimi, mutta lyhyet toimii, vika on valonvaihtokatkaisjassa, eli tuo: http://www.jamant.fi/valonvaihtokatk...06-p-1127.html tai polttimoissa tai jos sinne on releet laitettu (suosittelen laittamaan, muuten uusi katkaisja ei kestä vuottakaan), niin niissä jotain vikaa tai johdotuksissa!!!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.10.2011, 14:53
OnOff:n Avatar
OnOff OnOff ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.03.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 349
Perusasetus

AW4 laatikosta lähtee ja tulee öljy sellaisia n.10mm putkia pitkin syylariin ja/tai jäähdyttimeen. Kumpi on menevä ja kumpi palaava putki. Toinenhan lähtee laatikon takapäästä ja toinen etupäästä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.10.2011, 15:05
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja OnOff Näytä viesti
AW4 laatikosta lähtee ja tulee öljy sellaisia n.10mm putkia pitkin syylariin ja/tai jäähdyttimeen. Kumpi on menevä ja kumpi palaava putki. Toinenhan lähtee laatikon takapäästä ja toinen etupäästä.
Varaosakuvista päätellen, takimmainen on RETURN ja etummainen on SUPPLY...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.10.2011, 18:44
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Jeps, voin varmistaa lähes 100% varmuudella että etummainen putki on syöttö jäähdyttimelle ja takimmainen on paluuputki. edit: ..nehän menee sitten niinpäin jäähdyttimellä, että alempi putki syylarilla on sisään menevä, alempi putki palaa takaisin laatikolle/ menee apujäähdyttimelle jos sellainen on asennettu.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 07:02 (GMT +2).