![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() LJn putsarin pinta ala vastaa käytännössä tuota jeeperin käyttämää suodatinta ja on aika paljon enemmän kuin tuon nykyisen vapaavirtaushelvetin. Jos se riittää Jeeperillä 203 takapyörähepan tuottamiseen niin eiköhän se riitä bertan 114 hepallekkin. Huolestuttavaa siinä tietty on että se on alunperin 2,4l turbo koneelle ja nyt on yksi litra pelissä enemmän mutta olisiko se sitten niin ylimitoitettu läjällekkin että riittäisi. LJn putsaripönttö menee myös aika pienillä muutoksilla berttaan joten sitä nyt kokeillaan ensin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mutta hei, mites olis HooJiin suodatin koteloineen päivineen? Luulis löytyvän nurkilta.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei mahdu Hoojiin eikä bjnkään putsari enään nykysellä setupilla. On pönttö kiinni turbossa ja toiselta puolelta putkilokarissa eikä putkia saa mitenkään fiksusti viritelty niihin.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tsekkaa uudehko Fiat Ducato, ainakin ne 2.8 TD koneella olevat. Iso sylinterimäinen panos, löytyy moponetistäkin, kotelo kevyt, muovinen, johon saa jollain tapaa varmasti letkulähdöt kiinni.
Sellaista itse katselin turbodieseliin. Ja komppaan kyllä noiden thuuning-putsareiden kammoksumista: ei koteloituja, liian pieniä, liian harvoja. Se mikä toimii vapari VTEC Hondassa kadulla, ei välttämättä toimi turbodieselissä ja kurassa. "Työkäyttöön" tehdyn (kuorkki, paku, maasturi, traktori) TD:n putsareissa on yleensä jo ajateltu samoja asioita, joita mielestäni maastokäytössä oleva TD tarvitsee: riittävän tiuha suodatus (turboa ajatellen), riittävän iso pinta-ala (virtausteho + pitkä käyttöikä), kotelointi (pitää kuran ja oravat loitolla). |
#6
|
||||
|
||||
![]()
...ja sit jatkaa sillä 3,4 L tilavuudella ja halutulla ahtopaineella sillä samalla rpm:llä.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ainakin 2,5-10... Tonnin trukeista (Mitsubishi, Kalmar, Linde...) löytyy tuon näköisiä koteloita http://www.tavo.fi/subpage.php?content=donaldson.
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Laita joku pitkulainen suodatin pönttö lokariin ja jatka siitä sitten snorkkelille ym.
Antaisi myös katuuskottavan ulkonäön.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#9
|
||||
|
||||
![]()
tollaset pöntöt molemmin puolin on snorkkelitki ja kulkee ilma läpi
![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jos tuon Western Starin lyö tulille, niin putookohan ämpärit alas?
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#11
|
|||
|
|||
![]()
OT: aekas riettaan näkönen vetäjä...
__________________
- eskimo kaenuusta |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN110 passeli ET? | Smarty | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 10.03.2009 18:21 |
M:patrollin kuskinpuolen takaovi ja hj:iin putsari | jv | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.11.2007 21:01 |
Ilman putsari AC DELCO PC 348 | Masu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.06.2007 09:48 |
O: Vitara -91 passeli karjapuskuri/valoteline | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.01.2006 23:07 |