![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Entäs jo siihen laittas muutaman kiinnityspisteen pintaan niin sehän täyttäs samat Kriteerit kuin monen tekemä flatbed. Ois vaan "lava" vähän korkealla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän se oo helpointa ajaa konttorille ja kysästä tota. Mutta tuskinpa onnistuu, niin monelta kuullut että ovat katsastuksessa joutuneet ruuvaamaan pois. Mun puolesta jokanen saa tehdä niinkuin itse haluaa.... Tee monta laatikkoa/työkalupakkia lavalle ja niistä muodostuu tasainen peti.... Ei varmaan vaan aja sitä käyttötarkoitusta mitä hait.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos se lavakate tai kansi on kova, niin ne kuutiomäärät on täytyttävä, oliks se nyt 3m3
|
|
||||
|
||||
![]()
Muutoskatsastus huoltoautoksi, niin ei lavan mitat tai tilavuusvaatimukset kosketa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulle joskus leimaukko väläytti et lava-autoa ei saa huoltoautoksi, en kyselly miksei, kun ei ole tarvetta ollu itellä semmoselle.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Chevy PU farmikate pitkään lavaan | Jukkis Mäki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.09.2011 19:44 |
Ostetaan HJ 61 kansi | junnuracing | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 30.10.2009 19:14 |
Ostetaan 2L2 Kansi | Ht35gte | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.07.2009 12:09 |
Vaneri kipinöi! | Ipe64 | Chit-Chat | 7 | 28.05.2006 18:22 |
O:3B kansi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 25.03.2006 13:17 |