Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.09.2011, 08:48
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Tuota, heti alhaalta vääntävä suora-6. Omassa kulkineessa mopoin (127kW) Jeepin neljästä eri ruiskukoneen tehoversiosta ja vääntökäyrä offailuun varsin sopiva. Eihän se tietysti väännä niin komeasti kuin kasi, mutta ei se painakaan niin paljoa. Ai miten niin kateellisten panettelua...?

En jotenkin ymmärrä noita X5-juttuja. Onhan siinä Bemarin koneessa potkua ja uusimmissa bensakoneissakin (ainakin kutosissa?) kun lienee kaikissa turbot, niin vääntää koko kierrosalueelta. Kun Chryslerin 360 on todella pitkäiskuinen kone verrattuna vaikka 318:een ja vääntää alhaalta kuin traktori, niin mitä väliä on huipputehoilla?

Youtubessa on video X5:n ja 318cid koneisen -98 mopo-ZJ:n kisasta, sekä myös WJ:n ja X5:n kisasta. Kummassakaan ei jää epäselvää kummassa on suuri alavääntö (= hyvä maasto-ominaisuus) ja kuka on paikaltaan lähdössä kingi.

Voihan sitä tietysti väitellä kumpi on parempi, mutta olipa siis jotensakin hyvä X5-provo!

http://www.youtube.com/watch?v=ZdaZtyvf_n4

http://www.youtube.com/watch?v=LkhYxybPL1w
Eikös tossa ekas videossa ollut 5.9 eikä 5.2?
Eihän 5.2 ole noita ilmanottoja konepellissä...
Ettei taas menis ohi topicin:niin on Timol tehnyt hienoa työtä Jeepille.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.09.2011, 09:28
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Eikös tossa ekas videossa ollut 5.9 eikä 5.2?
Eihän 5.2 ole noita ilmanottoja konepellissä...
5.9:ssä on erilainen takaluukku, jossa ko. luku näkyy, toisin kuin 5.2:ssa pelkkä V8-logo. UT:n Tekstissähän mainitaan lisäksi että on modattu 5.2. Oli tekstit sun muut konepellit mitä tahansa, niin pointtina mulla oli se että 5.9 liikkuu vieläkin rivakemmin, joten eiköhän tämä joutava "X5-vääntö" jo riitä.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.09.2011, 11:21
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
5.9:ssä on erilainen takaluukku, jossa ko. luku näkyy, toisin kuin 5.2:ssa pelkkä V8-logo. UT:n Tekstissähän mainitaan lisäksi että on modattu 5.2. Oli tekstit sun muut konepellit mitä tahansa, niin pointtina mulla oli se että 5.9 liikkuu vieläkin rivakemmin, joten eiköhän tämä joutava "X5-vääntö" jo riitä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niko69 Näytä viesti
Penari harrastaja eksyny väärille sivuille!!! Tossa just ajelin taas eilen vastaavalla vakiolla ja noi ilmotetut tehot tuntuu aika pieniltä varsinki vääntö jota on kyllä ihan liikaa vakio vetareille Jos sitä seuraavaan kulmaan kerkeis samaan letkaan ni rikotaan vetareita yhdessä
Lukekaas kuka se alko vääntämään niistä x5:sista minähän vaan kyselin tehoja ja bemari harrastajana vertasin konetta bemarin koneeseen. Taisi olla rytari kun alkoi vertailemaan ja otti välillä mukaan jo lentokoneen moottorin
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.09.2011, 11:45
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Nothing beats cubic inches silloin on sopivasti tehoa ja nyyttöneitä kun sitä ei tartte miettiä

Tämä on hauska laite ajaa, kun ei tartte ihmetellä ehtiikö johonkin tiukempaan väliin ruuhkassa. Aina on kerinnyt. Se vain satunnaisesti kyrsii, kun ei enää lähde ihan niin rivakasti kuin orkkiksena, pitäis varmaan sittenkin välitykset vaihtaa tiheempiin
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Grand cherokee WJ Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 15.03.2010 22:29
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 20.02.2010 18:48
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 16.02.2008 17:49
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50


Sivu luotu: 09:17 (GMT +2).