Käy varmaan myös toi epätasapaino kaiken muun lisäksi laakerien päälle.
Tasapaino ongelmat pitäis kai ilmetä enemmän runkolaakerien puolella.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kares
No ei tietenkään ollut mutta seuraavaksi on oli tekniikka sitten mikä tahansa (;
En tiedä sitten miten liuskat tuonne väärinpäin saa mutta kyllä ne avatessa oikein päin oli ainakin...
Mutta tuossa kävin pyörittelemässä osia tallissa niin huomasin että dampperin kumikin on pullistunut ja revennyt pois osalta matkaa eli voisiko suuri epätasapaino tehdä laakeri tuhon koska aluksihan paikallaan ollut turbiini vipatti pirusti ja aiheutti varmaankin kovasti epätasapainoa ja nyt kun laitoin uuden turbiinin ei toinen pää enää enää vipattunut ja tuolloin alkoi kuulua tuo kolkotuskin eli löysät liuskat yrittikin olla tasapainossa mutta kuluneet jo niin paljon että välykset ilmeni jo kolkotuksena??? ymmärsiköhän tästä nyt mitään...
|