![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Vedä Vielä eteen ja taaksepäin sitä vesilinjaa niin ei harmita jälkikäteen.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
kokeillaan välillä tehdä tollanen BLINGBLING peränpanssari
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jätkät on hitsannu siveys vyön akseliin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omistajan vaihdos.
Jyky oli kuullut jostain huhua, että mä oon kattellu jotain toimivaa nelikkoa metsään ja soitteli mulle että osta läjä pois. No kaupathan siitä tuli. Mulla ei ole tarkoitusta autoa sen kummemmin rakennella mihinkään suuntaan. Korjaillaan mitä hajoo tai jotain pientä hipoilua.
Saapuessaan tallille auto näytti tältä: ![]() Sitten sitä lähdettiin koe-ajamaan kuuluisille Raision kallioille. Ja tulos oli tämä: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Onnettomudesta selvittiin pienillä naarmuilla autossa, takakatto kasaan, tuulilasi rikki ja miehistö kokemusta rikkaampana. Oli pojalle (8v.) ensikokemus kaadosta. Sittemmin on läästitty (vaarin ja pojan toimesta) tutun sävyistä maalia pintaan. ![]() Kasettisoittimen kytkentöjä paranneltu, katkennut iskari vaihdettu (kiitokset Reimalle), la puhelin asennettu ja ikkunat pesty. Viikon päästä yritetään lähteä ekalle safarille. Viimeksi muokannut PeteTurku : 29.10.2011 08:27 |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään saatiin safaria varten ruuvattu kirves ja lapio oikean puoleiseen taka-oveen. Käsijarruvaijeria alettiin myös vaihtamaan, mutta sitten loppui määrä-aika. Ensi kerralla lisää.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mites Suzuki jakselee?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HARBOR CRUISERSSSIEN kilpuri | PeteTurku | Maasturiprojektit | 214 | 05.02.2012 21:42 |
Harbor Cruisers arvuuttelu. Mikä vika? | baxxter | Chit-Chat | 49 | 09.06.2010 22:22 |
Harbor suzukin paino(virallinen tulos julkaistu) | PeteTurku | Chit-Chat | 138 | 10.03.2009 16:31 |
läjä 10-r15 | okeman82 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 12.05.2006 04:41 |
TLC "läjä" | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.02.2006 15:25 |