Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 17.03.2004, 23:34
tuukka tuukka ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 19.02.04
Viestit: 9
Perusasetus

Ostin itse kuukausi takaperin -89 Naperon. Koneena on 100 000 ajettu 2,5 d ja laatikkona Canter. Vertailin just noita kahta ( Troopperia ja Pajeroa) Ilmoituksia selaillessani. Päädyin Pajeroon, enkä ole katunut. Vuotovikaa on ollut. Taka-akselin päätystefa laski öljyä vanteelle ja nyt ohjaustehostin hukkaa vähän nesteitä. Muuten Napero ryskyttää omaa verkkaista tahtiaan. Ajettavuus on täys kymppi 1ookm/h vauhdissa. Tosin puhallin toimii vain kolmosteholla ja hurina kabiinissa häiritsee, mutta mitäs pikkuvioista. Pajeroa noista kahdesta suosittelisin. En tosin turbokoneesta paljoa tiedä, mutta 2,5 d menee matka-ajossa pelkällä hajulla eteenpäin. Eli siis on taloudellinen.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napero mettäkelposeks? tdic-racer Maasturiprojektit 24 04.02.2007 17:03
napero vs rocky Tekniikka & Jutustelu 29 07.01.2006 18:26
Mitsusipsi Napero Tekniikka & Jutustelu 11 29.11.2005 12:24
M/V: Napero TD IC -90 7h O/M/V Muut 3 11.02.2005 09:13
Napero Borg Tekniikka & Jutustelu 0 03.09.2003 17:35


Sivu luotu: 01:04 (GMT +2).