![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
HJ on perusvarma kampe,yleensä vallan helevetisti ajettu.400-800tkm.HJ:n hyvin huollettu pata on kyllä sisäänajettu vasta 300tkm. jälkeen. Ruostevauriot on isompi homma hojareissa HJ60-61. Runnerit on tehty pääasiassa Hiluxin alustalle,bensarosvo kutosilla tai liian pienillä dieseleillä. Jos bensa raha ei ole este niin sitten bensa Runneri. BJ:t on vanhoja sotaratsuja,niistä saat luotettavan kumppanin orffiharrastukseen.BJ40/42/45, kolme versiota kahella eri moottorilla ja kahella eri akselivälillä. Pejeroista on jonkinlaisia kokemuksia. Vanhemmat moottorikonstruktiot on heleposti hajoovia,samaten vaihdelaatikot. Uudemmat"isommat" kattilat varmempia. Rungot tehty samasta aineesta kun Land Cruisereissa ![]() Pitkät Pajerot ruostuu vielä enemmän rungostaan...lähes enemmän kuin Toyotat. Oletko miettinyt LJ70:istä Perusvarma turbodieseli,leimattu viidelle. Takarunko mätänee niin kuin kaikissa. Entäs Mersut Geeärrät??? Alkavalle offarille suosittelisin Suzukin maasturia mutta siinä mahtuu teoriassa 5 henkilöä kyytiin ![]() ![]() Sitten löytyy 413 LWB mallit ja Samurait. Vitaroista nyt puhumattakaan. Lähes kaikille merkeille löytyy omat nettisivut mistä löytyy täsmätietoa kyseisistä merkeistä ja malleista. Ota ny tästäkin selvää ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
Ozi-Apua? | A45 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 03.10.2005 10:36 |
APUA! | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.01.2005 19:16 |
HJ 60 apua | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.11.2004 15:49 | |
Apua! | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.04.2004 21:43 |