![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
HJ on perusvarma kampe,yleensä vallan helevetisti ajettu.400-800tkm.HJ:n hyvin huollettu pata on kyllä sisäänajettu vasta 300tkm. jälkeen. Ruostevauriot on isompi homma hojareissa HJ60-61. Runnerit on tehty pääasiassa Hiluxin alustalle,bensarosvo kutosilla tai liian pienillä dieseleillä. Jos bensa raha ei ole este niin sitten bensa Runneri. BJ:t on vanhoja sotaratsuja,niistä saat luotettavan kumppanin orffiharrastukseen.BJ40/42/45, kolme versiota kahella eri moottorilla ja kahella eri akselivälillä. Pejeroista on jonkinlaisia kokemuksia. Vanhemmat moottorikonstruktiot on heleposti hajoovia,samaten vaihdelaatikot. Uudemmat"isommat" kattilat varmempia. Rungot tehty samasta aineesta kun Land Cruisereissa eli Norjan kromista.Pitkät Pajerot ruostuu vielä enemmän rungostaan...lähes enemmän kuin Toyotat. Oletko miettinyt LJ70:istä Perusvarma turbodieseli,leimattu viidelle. Takarunko mätänee niin kuin kaikissa. Entäs Mersut Geeärrät??? Alkavalle offarille suosittelisin Suzukin maasturia mutta siinä mahtuu teoriassa 5 henkilöä kyytiin ![]() SJ 410 / 413 High Roof malleja.Sitten löytyy 413 LWB mallit ja Samurait. Vitaroista nyt puhumattakaan. Lähes kaikille merkeille löytyy omat nettisivut mistä löytyy täsmätietoa kyseisistä merkeistä ja malleista. Ota ny tästäkin selvää
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
| Ozi-Apua? | A45 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 03.10.2005 10:36 |
| APUA! | Gemari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.01.2005 19:16 |
| HJ 60 apua | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.11.2004 15:49 | |
| Apua! | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.04.2004 21:43 | |