Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 17.03.2004, 08:04
POHTO:n Avatar
POHTO POHTO ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.08.03
Sijainti: mäntsälä
Viestit: 777
Perusasetus

on se trooperkin tollaseen arki ja normaali ajoon ihan hyvä. niin kauan kun se toimii. osien saanti on aika vaikeeta ja metroauto on tuonu kyseistä merkkiä viimeksi maahan joten se on velvollinen toimittaa varaosia 10v tuonnin loppumisen jälkeen. metrossaosat sitte MAKSAA ja paljon. laturi oli n.6000mk. 2,8tdic koneessa alavääntöä ihan mukavasti. tyyppivikana on että kiertokankien pultit venyy ja katkee . tuho on sen jälkeen täydellistä. japanin vaihtikone oli 16,500mk eli yli auton arvon.
suosittelen pajeroa...

Jeesus loves you? Everyone else think that you are an ASSHOLE...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napero mettäkelposeks? tdic-racer Maasturiprojektit 24 04.02.2007 17:03
napero vs rocky Tekniikka & Jutustelu 29 07.01.2006 18:26
Mitsusipsi Napero Tekniikka & Jutustelu 11 29.11.2005 12:24
M/V: Napero TD IC -90 7h O/M/V Muut 3 11.02.2005 09:13
Napero Borg Tekniikka & Jutustelu 0 03.09.2003 17:35


Sivu luotu: 07:48 (GMT +2).