|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
uazi lämpimänä käyntiin??joo.Semmosta brobleemaa pukkaa jotta tuo minun uazi ei oo herkkä lähtemään kuumana käyntiin,helevetin pitkään joutuu starttaamaan.. Kone ei huohota juurikaan/savuttele,joten sen luulis olevan noin suurinpiirtein kunnossa.Venttiilit säädin,kaasutin tulvi yli kun kohossa oli reikä sen paikkasin.. Kaasuttimen virkaa toimittaa alkuperänen ykskurkkunen. Moottorista ei kuulu ylimääräisiä ääniä ja käy oikein somasti...Voiskohan tehä jotain höyrylukkoa kaasariin,ainakin helevetin kuumassapaikassa on siinä pakosarjan päällä..
|
#2
|
||||
|
||||
Muistelisin että oma uazi lähti hyvin käymään kun vaan väänsi avaimesta. Jos kaasua erehtyi painamaan niin sitten saikin sahata poljin pohjassa hetken aikaa ennen kun lähti käymään.
Ongelma heti sammutuksen jälkeenkin vai pelkästään useamman tunnin seisomisen jälkeen kesäkuumalla? |
#3
|
||||
|
||||
tulee ongelma sillon kun esm.tankkaa.Kuumankoneen kun sammuttaa ja auto seisoo vähä aikaa niin jopas saa startata..
Mut jos vaikka puolisen tuntia seisoo niin jopas hörähtää... |
#4
|
|||
|
|||
Onko uakkerissa imu ja pako samalla puolen koneetta. Ainakin ladassa oli sitä ongelmaa ja johtu siitä että ovat samalla puolen ja se pakosarja käy niin kuumana että höyrystää bensan sieltä kaasarista. Ja sit onko varmasti oikeat tulpat. Laitoin lämpösuoja pellin väliiin niin ongelma poistui.
|
#5
|
||||
|
||||
imu ja pakosarja on päällekkäin,tuo höyrylukko oli mullakin mielessä..Hitto kun mulla ei oo hajuakaan mitkä tulpat tuohon kuulus..
|
#6
|
||||
|
||||
http://www.ngk.de/fi/tuotehaku/produ...2/BP6HS/17874/
Omista tiedostoista löytyi. Kopioitu täältä foorumilta joskus. Sytytystulpat Bosch W7BC NKG BP6SH Viimeksi muokannut samisami2 : 19.09.2011 19:36 |
#7
|
||||
|
||||
Lainaus:
samaa ongelmaa ilmennyt kaasari turbo autoissa, jos ei oo välijäähdytintä ni kaasari lämpee nii pirusti eikä meinaa millään saada käyntii vielä tosta että motonetistä saa ainakin sitä pakosarjan eristys nauhaa jos sitä punoo ja pelli viel väliin ni luulis toimivan |
#8
|
||||
|
||||
kiitoksia vinkeistä.Ilmeisesti tuolla lämpösuojalla tarkotatte semmosta peltiä kaasuttimen ja imusarjan väliin..Pitää tuota lämpöteippiäkin käydä ostamassa...
Noin muutoin alkaa yhteinensävel löytyä tuon laitoksen kanssa,vaihteetkin loksahtelee jo kurahtelematta paikalleen.Tosin intissä tuli jo harjoteltua uazilla ajoa vaan johan tuosta alkaa 20vuotta olla.. |
#9
|
||||
|
||||
Siellähän on vielä sellainen läppä millä saa pakokaasun lämmittämään kaasaria. Kato, että se on ns. kesäasennossa ja anna ruostua siihen.
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pitkä startti lämpimänä | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 12.02.2024 19:54 |
KingCabin kytkin ei irroita lämpimänä | Naunau | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.11.2010 15:52 |
Range ei käynnisty lämpimänä | ZyndHel | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.12.2009 22:51 |
O:UAZI | JouX | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.09.2007 19:59 |
Rankun käynti lämpimänä | Niko | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 07.03.2005 22:49 |