Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.09.2011, 10:41
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

DC-alueella pihtivirtamittarit on kiusallisen kinkkisiä kapistuksia. Pitää muistaa asettaa nolla joka mittauksen alussa ennen mitattavan laitteen käyttöä. Kaiken muun hyvän lisäksi mittariin usein jää virran kulun jo katkettua joku nollasta poikkeava näyttämä. Tästä ei pidä hätääntyä, se johtuu mittaustekniikasta.

Tai sitten sieltä vielä sniikkaa joku virranpoikanen radion tai sisävalon kautta.

Shunttivastuksen kanssa perinteinen sarjamittaaminen on toki varmempaa joka suhteessa, hankaluutena sitten tosiaan, että mittari täytyy laittaa virtapiirin osaksi.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Frank Kibaki:lla on on kauhee hätä...!!! Rompe1 Chit-Chat 1 03.02.2011 21:19
pääsulake Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 15.11.2010 10:56
Ostetaan Vararengas + vanne BERTTAAN, Hätä Cental73 O/M/V Renkaat ja vanteet 0 15.08.2009 04:41
HJ60 lantikka hyytyi. Apua? Tekniikka & Jutustelu 60 10.03.2007 00:44
hj60 turbo APUA Tekniikka & Jutustelu 0 09.10.2005 20:24


Sivu luotu: 08:04 (GMT +2).