![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Polttoaine on kaksiviikkoa vanhaa 98okt toijalan nesteeltä..Tutkin asiaa lisää kun tuo sade lakkaa ![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
#3
|
||||
|
||||
![]()
meillä kans toyotan 2t kone kävi ilman mitään sähköjä meinas ekalla kerralla tulla paniikki että miten saa sammuksiin kun oli vielä nii ilkeen kova tyhjäkäynti revittii hätäpäissä akunkengät irti ja kaikkee, sitte vasta tajus sammuttaa vaihteella
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Työnnä ensiks vaikka sormi sinne jakajan kanteen niin huomaat että ei todellakaan käy ilman sytytys järjestelmää.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Uazien kanssa on tullut aiemmin peuhattua enemmänkin,mutta tuo vaikuttaa oudolta käytökseltä.Vauriovärähtelijältä kytketään piuha virranjakajaan eli siihen mihin normaalisti tulee puolalle sytytysvirta. Se sytkyttää kipinöitä virranjakajan kautta mielivaltaisen satunnaisesti ja kuten sanottua mahdollistaa jonkinlaisen siirtelyn jos alkuperäinen virtalähde on kuollut.Jotkut vehkeet kävi värähtelijällä paremmin kuin normaaleilla systeemeillä vaikka kuinka olis ollu säädöissä,mutta originelli ongelma tässä tapauksessa on mulle aivan outo.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Idän mystiikkaa joo..
Veikkaisin juurikin tuota että keskihiilestä otetaan satunnaishyppy johonkin pyttyyn tulta antamaan. Yritin kuunnella tuosta pätkästä käyntiääntä, ja ei se taida ihan kaikilla olla mukana...
Niin, oliko tässä muuten kärjellinen jakaja vai kärjetön? Antaahan tuo jakaja kuitenkin oikeaan aikaan ohjauksen puolalle joka tapauksessa ja jonnekkinhan sen kipinän on hukuttava. EDIT: Lukeehan se tuossa..... Puusilmä... Ja kärjet näkyy jopa kuvassakin... Mutta omakohtaisia kokemuksiakin on muutamien vuosien takaa: Ajelin pitkän pajotusillan jälkeen takasin kotiin, ja ihmettelin jonkin verran nykivää käytöstä. Ajattelin että kaikki ei mennyt putkeen, kun vaihdoin juuri sinä iltana koneeseen takasin vakionokan (koneessa kävi turhan kireä nokka paikoillaan...). No en sitä jäänyt sen enempää siloin yöllä miettimään, pääasia oli että sai vain pään tyynyyn ja nukkumaan. Aamulla sitten katsellen ja kuunnellen että mikä aiheuttaa huonon käynnin ja onnettoman vedon. No selvisihän se syy: jakajasta lähtevä johto oli pyörinyt rattiakselin ympäri ja katkennut. Siis kyseessä piuha, mikä menee sytkäboksille. Siellä ne päät vain roikkuivat ja kuitenkin vielä pystyi ajamaan... Ja ei, minulla ei ole sitä hätävibraattoria käytössä, saatikka asennettuna koko laitteessa. Vauriotapausten varalle on koko jakajapaketti mukana, ainakin vielä.
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa Viimeksi muokannut ideanikkari : 16.09.2011 18:41 Perustelu: Luetun ymmärtäminen... |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
KEHRUU-RACING |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
#9
|
||||
|
||||
![]() inside hjuumoria tai ei - otetaas kuitenkin HIUKAN siistimmin nämä julkisesti näkyvät kommentit !
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Vauriovärähteliää tarvitaan ainoastaan kärjettömän sytytyksen kanssa jos ydinräjähdyksestä aiheutuva EMP pulssi rikkoo transistorit niin pääsee nilkuttamaan kotio
http://fi.wikipedia.org/wiki/Elektromagneettinen_pulssi Samasta syystä kuulemma joissain Migeissä oli putki tekniikkaa vielä varsin myöhään ?? |
#11
|
|||
|
|||
![]() Rehellisyyttä.
Tässä nykyään kovin sensuroidussa yhteiskunnassa-joskus syystäkin-tämä on kovin ihailtavaa rehellisyyttä. Eräskin heikkolahjainen poliitikko olisi tästäkin neuvosta voinut kummemmin selittelemättä voinut ottaa onkeensa. Hänkin oli muka humoristinen,mielestäni vain tyhmä. Tämä suoraselkäisyyttä ja rehellisyyttä osoittava kommentti sopii hyvin paikkaan kuin paikkaan. Kiitos sinulle siitä. Lämmitti kovasti mieltäni,ei Suomi ole paskanjauhaja mielistelijöiden vielä kokonaan kansoittama. Vaikkei koko homma minulle mitenkään kuulukkaan.
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Kokeilitko sormella vai hermostuitko vaan hellyyttävää persoonallisuuttas.
Onko asiaa nyt tutkittu ja tultu johonki johtopäätökseen vai kirjoitetaanko fysiikan lait uudestaan, taitaa mennä kemian kirjatkin roskiin samalla. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei taida olla kauhean nuuka moottori tuon sytkäennakon kanssa...
__________________
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 17.09.2011 11:45 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ ilman ovia? | make-lj | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.05.2009 08:08 |
M: 303 ilman akseleitaMYYTY | PIRSSI | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.11.2006 22:54 |
Levyjarrut, suojakilvillä vai ilman? | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 27.12.2005 11:33 |
Narulla vai ilman? | Laskos | Hardware | 12 | 18.11.2004 15:02 |
Ajo ilman sähköjä | MK | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 07.11.2003 12:54 |