Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 13.03.2004, 09:53
Hopo Hopo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.01.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 37
Perusasetus

Morjens!

Oman kokemukseni mukaan suikan voimansiirron meteliä saa vähennettyä helvetillisestä lähes siedettävään uusimalla loppuunajetut laakerit voimansiirrosta (nimiittäin jos niitä löytyy).
Ainakin oma suitsa hiljeni merkittävästi kun laakeroin vaihdelaatikon. Vielä tosin jäi jäljelle jotain asiaankuulumattomia ääniä mutta niistä en enää välitä.
Toinen tärkeä asia on tarkastaa että ohjaamosta ei ole suoria reikiä moottoritilaan eikä alustaan.
Kaikenlaisten eristysmattojen laitto on melko turhaa jos esim. revenneestä vaihdekepin kumista tie vilkkuu ajettaessa tai läpivientikumit puuttuvat rintapellistä.
Jos eristysmateriaalia laittaa niin suikan tapauksessa parasta on liimattava, mahdollisimman raskas eriste rintapeltiin ja vaihdelaatikon koppaan. Raska eriste estää pellin värähtelyn eli äänen johtumisen ohjaamoon. Päälle sitten ehkä ohut huopaeriste lämpöä pitämään.
Eli kiteytettynä:
Voimansiirto kuntoon, reiät tukkoon, oikeanlaista lisäeristettä oikeaan kohtaan.

Hopo


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki sj410 Tekniikka & Jutustelu 7 13.09.2007 07:16
m: Suzuki SJ410 O/M/V Ajoneuvot 15 29.10.2006 12:29
M:suzuki sj410 vm-87 nelli O/M/V Muut 0 10.11.2005 21:09
Musiikkia yli metelin Tekniikka & Jutustelu 13 12.11.2004 20:46
suzuki sj410 tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 0 28.02.2003 11:22


Sivu luotu: 13:05 (GMT +2).