![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Saapahan ainaki haluamaansa paikkaa mokoman mutkan... Tossa alkua, saa nähä mitä tulee:
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#2
|
||||
|
||||
![]()
hyvä siitä tulee
![]() ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nonii, se olis sit redi. Saumat hitsattu puikolla, kun muutakaa ei ole.
![]() Saumoja jäähytelty hitsattaessa... (joopajoo) Oikastaa tarvittaessa. Yks lommo pitää tehä apparin jalkatilaa, muuten mahtuu hyvin. Nyt näyttää tältä: Rengas ei varmasti ota ahtimee kii, mut ite pakoputki tulee olee liki... Ainoo, et tossa ku on pyöriny etuakselin luona, ni siinä sisääjoustoa huimat 2cm!! ![]() Ja samalla taakse herkemmät vieterit. Nii, ja hyviä turbotusvinkkejä otetaa vastaa! Selvää nyt ainaki on, et öljy otetaa suodattimen jalasta. Mut mihin paluu pannaa?? Alkuu meinasin kokeilla ihan ilman mitää kuulereita, ja mahd suora ahtoputki alkuperäsee imusarjaa, tosin pari mutkaa tulee väkisin. No suurin kysymysmerkki on, et miten kone saa sopivassa suhteessa ruokaa??? Ahtopaineet johonki 0,8-1Barin kantturoille? ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eikös savun määrä ja pakopaine sanele sen ruuan määrän, jos se vakio pumppu vaan työntää tarpeeks.
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Öljyn paluu mahdollisimman lyhyttä reittiä alaspäin, eli suoraan öljypohjaan? Paluu ei saisi vastustaa öljyn virtausta. Siinä näkyy ahdin olevan niin alhaalla, ettei taida oikein muita paikkoja ollakaan, minne öljyn johtaisi.
Aika ahtaan näköistä on, mutta näyttää mahtuvan. Ainetta sopivassa suhteessa on sitten, kun ei savuta liikaa tehokierroksilla, vaikka kaasua painaessa toki pöllähtääkin sankemmin.
__________________
Jukka |
#6
|
||||
|
||||
![]()
ja siitä paluu linjasta pari huomiota:
- tarpeeks väljä putki, oikeastaan ei voi liian iso olla, ei saa ahdistaa - ja paluu öljypinnan yläpuolelle kuitenkin, ei saa ahdistaa sekään laita vielä joku kannakerauta tuosta ahtimelta vaikkapa pakosarjan kiinnityksen luo, säästää hiukka pakosarjaa... asiameininkiä joka tapauksessa... ja jos / kun kuitenkin ruuvaat lisää syöttöä, älä lisää kierroksia / mieluummin päinvastoin inan alas, säästyt monelta männänrenkaan pätkältä... sitten kun oikein rupeet hienostelemaan, niin pumppua voit hieman kääntää aikasemmalle, ja syöttö on sopiva, kun kaasu pohjassa vaihteella vedättäessä savutus loppuu just maksimikierroksille, enemmästä kun ei nakuttajassa ole mitään hyötyä, eli kun ei enää kierrä, ei tarvii enempiä ahtaakaan
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 11.09.2011 20:46 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mites kun tuo turbo näyttäis tulevan aika lähelle koppia,että pääseeko ottamaan kiinni jos esim kone heiluu ja runko on vähän kiertynyt venytyksessä? Vai hämääkö kuva tuon välin niin pieneksi?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty nuffield universal four | hj | O/M/V Muut | 0 | 18.11.2010 19:27 |
Speed Motor Circus | lantikka | Tapahtumat | 29 | 12.04.2010 19:33 |
Blower motor | MakeO | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2005 15:10 |
Shift motor? | Moparmies | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.08.2005 21:08 |
CANAL MOTOR | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.06.2004 22:09 |