![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuotahan mäkin yritin tääl aikasemmin kysellä, mutta sitten kävin konttorilla. No, kysyin että saako aura-patrollia erik.ajoneuvoksi, eli huolto-ajoneuvoksi, sanottiin että kyllä saa, mutta sillä on oltava oikeasti huolto-ajo käyttöä. Se olisi mennyt pakun verolle. Mutta tuo aggrekaatti-kemppi-yhdistelmä voisi olla ihan toimiva, jos vaan konttorilla kelpaa. Voisi nimittäin olla että siitä ei vaadittaisi mitään ns. virallista käyttöä.
Joskus ainakin noilla erikoistyökoneiksi rekisteröidyllä autoilla sai ajaa huolto-ajossa polttoöljyllä, mutta ei varmaankaan enää? Mutta jos saat auton erik. ajoneuvoksi , se menee pakun verolle. Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maasturista->Pakettiauto | Janzku | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 29.04.2007 17:03 |
M: LJ-70 -91 huoltoauto | O/M/V Ajoneuvot | 22 | 05.02.2006 19:03 | |
Maasturista traktoriksi | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.10.2005 22:13 |
M: LJ HUOLTOAUTO | toytoy | O/M/V Muut | 0 | 25.07.2005 13:03 |
Alennetun autoveron maasturista pakuksi | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 01.04.2004 18:38 |