![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() mä olin ihan innoissani mut tää onki 1 tuotantokausi ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Hitto nää vonlekan aloittamat keskustelut pitäis laittaa lukkoon. Mä jo säikähdin että Leka on noussut haudasta kun näin nimen tuolla topic listalla
![]()
|
||||
|
||||
![]() Virittäjään...
Olis yks hyvä... no maailmassa on paljonkin hyviä vekottimia mut tuossa naapuri pitäjässä lepikkälässä yks BJ minkä vois kyl viedä Salolle testiin... ja kun kysyy onko mitään mitä mun pitää tietää ennen kun lähen ajaa... vois mennä tovi...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ite katoin sillo millon niitä tuli töllöstä ja myötähäpeä kipitti selkää pitkin kun Salon veijari tepasteli ruutuun.. meinaan ne autojen rakentajat, ketä siinä esiintyy, ni ovat kyllä mielestäni paljon parempia tv esiintyjiä kuin Salo
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
On kuulemma kuvattu ja ens keväänä tulee ulos.. Ja pitäisi olla hiukan parempi, eikä niin "itseään toistava".
Viimeksi muokannut mudroad : 05.09.2011 17:49 |
|
||||
|
||||
![]()
"potkuu täs on ainaki"
![]() ![]() Viimeksi muokannut tdi : 05.09.2011 22:55 |
|
||||
|
||||
![]()
on toi Salo vähän rasittavan oloinen tyyppi, ei oikein kuuntele ja paukuttelee jatkuvasti henkseleitä.
|
||||
|
||||
![]()
juu täys idioottihaa se o, oikee ihmis-tulppa. "oon ajannu vähä wormulaa joten osaan ajaa mitä vaan#, silti kojeet vaan kummasti sammuilee radalle. joku vois vihdoin sille vihjata et ukko susta ei oo ku mattojen paukutus-telineeks...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sit vielä saa hampaat irvessä katella sitä kun se paskoo niitä vehkeitä välillä radalle.. Mahtaa vähän kyrpiä kun on ensin käyttänyt kivan summan rahaa menopeliinsä ja sit tuo pölkky ajaa sen paskaks ja sanoo vain ne pari valittua sanaa "olen pahoillani" Ja lähtee kävelemään sinne pallille, missä ne autot arvostellaan. Sit vielä haukkuu ks. auton pystyyn ja antaa alimmat maholliset pisteet ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
joo ja päälle kaameet hätäpaska- selitykset et "mul on ollu samanlainen mut se oli ihaa erillainen"
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Onkos Mika Juha koittanut ostaa jotain??? & muita huijausviestejä! | Rompe1 | Chit-Chat | 117 | 27.12.2014 21:52 |
Mikä et- luku patrolliin ?? | NHOffroadTeam | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 24.04.2007 12:14 |
Upeeaa Mika | sjeeppi | Chit-Chat | 13 | 26.06.2006 17:27 |
O:kuljetus renkaille E-P ---> TKU/SALO | T€€MU | O/M/V Muut | 4 | 24.11.2005 20:59 |
mika pelittää | bono | Bullshit | 0 | 08.10.2002 13:06 |